Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som skjønner hva slags knaggrekke jeg mener?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 19:21   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Noen som skjønner hva slags knaggrekke jeg mener?

Sett en knaggrekke på Bohus i dag, men finner den ikke igjen på nettsidene. De hadde dessverre ikke i den lengden jeg skulle ha, men det finnes kanskje andre liknende alternativer.

Ei knaggrekke i lakkert/malt treverk (lyst eller mørkt spiller egentlig ingen rolle) og med knagger i børstet stål. Knaggene står ikke ut når de ikke er i bruk, men blir lukket inn på en måte og går i ett med treverket. En bare vipper dem ut når en skal henge noe på dem. Den jeg så var litt buet, men det trenger den ikke være.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.