|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Fortell meg om din oppkjøring!Ja. Siden jeg skal gjennom dette i løpet av sommeren :grøøøøøss: vil jeg gjerne høre din historie,
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Lett match. Sensor er utrolig nok mer opptatt av hvorvidt man ser i speil (og generelt ser seg rundt), enn at girskift og slikt blir teknisk perfekt. Jeg mener, skal man _kjøre_ eller skal man drive sightseeing?
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Hehe, jeg hadde litt av en oppkjøring. Dette var i 1999, og jeg hadde grudd meg i evigheter. Dagen kom og jeg møtte kjørelæreren kl 7 for å finpusse litt på detaljer og sånt, og kl. 8 møtte vi opp på biltilsynet. Det som da skjedde var at sensoren aldri dukket opp! På biltilsynet sa de at hun var på vei, men etter en halvtime ble kjørelæreren min så forbanna at han forlangte å få en annen sensor. Jeg ble jo mer og mer nervøs, hadde mannet meg opp skikkelig og fikk beskjed om at det så ut til at oppkjøringen min ble utsatt.
![]() |
#4 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det var visst i 1996 gitt....det var utrolig varmt, sensor var nordfra, og var sommervikar. Jeg var dritnervøs, men det hadde jeg ingen grunn til å være! Hadde en veldig kjekk og grei sensor, som skjønte at jeg var nervøs, så han snakket en god del, og spurte underveis hvordan det gikk med nervøsiteten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det er så lenge siden at det er nok ikke relevant i dag.
![]() |
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg sto med et stooort nødskrik!! 28 år gammel…
![]() |
#7 |
søt
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det var 1995. Jeg hadde masse kjøretimer og hadde kjørt hundrevis av runder i Lillestrøm og på motorveier i området. Var selvsagt veldig nervøs.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i 2002 og fikk den ruten som er kjent som helvetesruten
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det er kjempelenge siden jeg kjørte opp, 19 år siden. MEn jeg fikk iallefall forbikjøring på oppkjøringa. Vi var 2 kjøreskolebiler med 4 som skulle kjøre opp, og vi måte kjøre forbi hverandre. JEg sto heldigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det er så lenge siden at jeg måtte grave djupt i hukommelsen nå (1989). Men jeg husker i hvert fall at jeg fikk oppkjøring langs den frykta veien til Saltstraumen, der mange strøyk fordi de ikke avpassa farta etter forholdene. Jeg kjørte til, en annen kjørte fra. Jeg strevde med å snu fordi jeg var så nervøs at jeg ikke så den store snuplassen som var rett over veien og prøvde å snu på en femøring. Ellers gikk det visst greit, for jeg sto. Husker ikke om han som kjørte tilbake sto.
![]() |
#11 |
re:designer
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg fikk endelig lappen rett før jeg ble 20. Da hadde jeg "øvelseskjørt" med kjæresten min i flere år, og kunne det godt. Hadde ingen feil på oppkjøringa, ikke som han sa ihvertfall. Var 9 mnd på vei og sensoren var nesten mer opptatt av om jeg skuffe få veer enn kjøringa |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg var ganske så høygravid, husker jeg. Jeg kjørte opp i Oslo, men fikk en rute ut til Lillestrøm. Det gikk ganske greit, men fikk kommentar om feil plassering i rundkjøring, samt litt vel knapp beregning inn i en rundkjøring.
![]() |
#13 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Ja det husker jeg godt. Lillejulaften i 96-. Bilene rundt stod å spant på glattisen. Det snødde og var isholke på veien. Husker jeg tenkte dette kan da aldri gå. Føret var av verste sorten sa kjørelæreren min, noe som ikke var betryggende akkurat.
![]() Sist redigert av Misteri : 27-05-08 kl 13:38. Årsak: feil årstall |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i 1989, men husker godt hvor ekkel jeg syntes sensor var. Det var en laaang mann, og han seg godt ned i settet når han satte seg inn i bilen. Det resulterte i at hver gang jeg skulle gire, så måtte jeg borti kneet til denne ekle mannen. Jeg ble nervøs og følte det veldig ubehagelig. Men heldigvis, så sto jeg
![]() |
#15 |
This is normal!
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Hvorfor misforstår jeg alltid overskrifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Øyboer
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i 05. Fikk en melkerute med parkering i parkeringshus, en runde rundt bergen storsenter og kjøring med høyrevikeplikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!
![]() |
#18 |
This is normal!
|
Nei, ikke i min verden... Har det noe med dialekt å gjøre tro? Kanskje jeg skylde litt på den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sviiisj!!
|
sikkert dialekt
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!He he... Jeg kjørte opp i 1997, da var jeg 28 år.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 27-05-08 kl 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|