|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Din hukommelse om barndommenLitt spinnoff av den andre tråden av hvilke straff man fikk som barn. Den vakte noen tanker i meg om hvordan man husker barndommen. Hvordan husker du barndommen? Har du gode minner? Eller er det de vonde tingene som huskes best? Eller har du fortrengt deler av barndommen? Hva gjør det med deg idag? Hvordan påvirker det deg? Hvordan påvirker det ditt forhold til dine foreldre og søsken? Til dine egne barn?
![]() |
#2 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Din hukommelse av barndommenJeg har bevisst fortrengt store deler av barndommen min.
![]() Sist redigert av Interference : 02-07-08 kl 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I farta!!
|
![]() Sv: Din hukommelse av barndommenEg har eigentleg berre gode minner. Har hatt ein veldig god barndom med gode foreldre og ein veldig stødig og ressurssterk heim. Mange, mange gode minner. Ikkje fortrengt noko. Me bur no i min barndomsheim og eg er veldig glad for at mine barn får vekse opp her. Storebror begynte på mi barndomsskole no i haust. Veldig spesielt å vere forelder plutselig, veldig glad for at han går der. Berre gode minner derifra.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din hukommelse av barndommenJeg har vokst opp i en "rosa boble". Jeg fikk være barn.Sommeren var solfyllt og det var snø om vinteren. Mange venner og jeg trivdes på skolen.
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Din hukommelse av barndommenLeit å lese om det vonde flere av dere har opplevd.
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Din hukommelse om barndommenJeg har stort sett bare gode minner; jeg husker en og annen hurramegrundt-episode, og sånn sett ser jeg mye av podens sinne og frustrasjoner i meg selv.
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Din hukommelse om barndommenJeg hadde en turbulent barndom. Heldigvis er alt ryddet opp i dag og de minnene som er i klart flertall er de gode. Særlig husker jeg sommerferier, spennende turer og opplevelser.
![]() |
#15 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din hukommelse om barndommenJeg har vært heldig og hatt en trygg og stabil barndom! Husker en gang mamma og pappa krangla høylydt- det var eneste gangen.
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Din hukommelse om barndommenHusker ganske mye fra jeg var barn. Har helt klare bilder i hodet av hvordan ting var og husker enkelte situasjoner veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ustabil
|
![]() Sv: Din hukommelse om barndommen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Din hukommelse om barndommenHusker ikke det spøtt. Om det er fortrengt, eller om jeg bare var et meget uoppmerksomt barn, det må fåglarna vite. Jeg husker ikke.
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din hukommelse om barndommenJeg tror absolutt ikke jeg har fortengt noe. Hadde en god barndom, om enn ikke helt en rosa boble. Vokste opp i en drabantby, og opplevde livet der på godt og vondt. Selv om jeg hadde det bra vet jeg jo at det var andre som ikke hadde det så godt. Man levde så tett innpå hverandre. Men fellesskapet fra den tiden kjenner jeg enda, det er veldig sterkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|