Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine, stilige, koselige hus på Finn.no

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-08, 22:34   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine, stilige, koselige hus på Finn.no

Jeg elsker å sitte å titte på finn.no.
Noen ganger vil jeg bare flytte rett inn, noen ganger drømmer jeg meg inn i en singel-og-barnløstilværelse, noen ganger ser jeg drømmesteder laaangt utenfor min geografiske grense.

Gjør dere?
Post gjerne en link i denne tråden. Dette er IKKE en "se-hvor-stygt-folk-har-det-tråd" men en tråd med drømmeboliger på en eller annen måte.

Jeg begynner:

http://www.finn.no/finn/realestate/o...78&WT.svl=Link

Gammel 02-03-08, 22:36   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine, stilige, koselige hus på Finn.no

Ja det gjør jeg. Har funnet mitt koselig hus. Trenger litt maling her og der. Men det er nå koselig hus.
Dette huset ligger langt langt vekke. Jaja rundt 1 time og 15 minutt i fra her da.
http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11528265

Sist redigert av Azi : 02-03-08 kl 22:42.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 22:45   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

http://www.finn.no/finn/realestate/o...78&WT.svl=Link

Og så utsikten da *snufs*

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 22:59   #4
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er min favoritt etter en kort browsing:
En Arne Kosmo murvilla :sikle:
http://www.finn.no/finn/realestate/o...77&WT.svl=Link

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:03   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koma: Fint hus, rævva beliggenhet. Det er MYE trafikk på den veien. *har vært på visning*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:07   #6
Koma

Koma sin avatar

Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Koma: Fint hus, rævva beliggenhet. Det er MYE trafikk på den veien. *har vært på visning*

Jepp, det var huset som fristet, ikke beliggenheten.
(hus flyttes til strandeiendom på Snarøya)

Gammel 02-03-08, 23:08   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Da er man inne på noe ja!

Gammel 02-03-08, 23:08   #8
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner meg godt igjen, Myrsnipa *Finn-drømmer*

Denne utsikten kunne jeg levd godt med:
http://www.finn.no/finn/realestate/o...13&WT.svl=Link

Gammel 02-03-08, 23:09   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Og det var ikke JEG som skulle se på huset altså. Jeg var med en venninne.

Gammel 02-03-08, 23:11   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser for meg Toer´n i full fart oppover i trappa der. Og så ned igjen. Enda fortere. Huff.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:11   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Her er min favoritt etter en kort browsing:
En Arne Kosmo murvilla :sikle:
http://www.finn.no/finn/realestate/o...77&WT.svl=Link

Det der kunne jeg levd med også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:12   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Ser for meg Toer´n i full fart oppover i trappa der. Og så ned igjen. Enda fortere. Huff.

Eller mor skrider elegant ned.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:13   #13
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg kunne glatt tatt hele huset, jeg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:20   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Å ja, ser ofte på hus inne på Finn.no og drømmer meg bort.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:20   #15
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og det var ikke JEG som skulle se på huset altså. Jeg var med en venninne.

Du trenger ikke unnskylde deg ovenfor meg, ihvertfall
Jeg synes huset er flott. Hadde det hatt bedre beliggenhet tipper jeg det hadde kostet 15 mill. minst

Gammel 02-03-08, 23:27   #16
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg tittet litt på boligannonser i Oslo, og lurer på følgende: Har alle i Oslo et dødt dyr på gulvet eller kommer meklerne med et dyreskinn under armen før boligen skal fotograferes?

Sist redigert av Fadese : 03-03-08 kl 10:14.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:28   #17
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drømmer stadig om å kunne bo i et av husene vi går forbi hver dag på Rodeløkka på vei til bhagen. Det er så fantastisk stemingsfullt og hyggelig i de trange gatene på Rodeløkka, helt utrolig å kunne bo slikt midt i byen. Det er også et utrolig sterkt lokalmiljø her og ungene leker ute gatelangs som om det skulle være midt på bøgda! Fantatisk utsikt over trehusbebyggelsen også fra denne eindommen som man jo fint kunne fjerne noen vegger fra og gjøre om til en svær bolig . (merker meg den er redusert til 11 mill ... nesten så jeg må passe på å slå til tror jeg )
F"#¤%&&/ at vi ikke kjøpte et hus her i stedet for leilighet for 10 år siden da prisene faktisk var overkommelige!

http://www.finn.no/finn/realestate/o...=null&tot=null

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 23:30   #18
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Å ja takk

Gammel 02-03-08, 23:31   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde ikke blånektet på denne:

http://www.finn.no/finn/realestate/o...=null&tot=null

Gammel 03-03-08, 00:09   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rakk ikke å se mer enn ett hus idag. Syns de har vært kreative med å bygge inn tv'n på Bakklandet

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.