Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor blir tropesommeren vår av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 09:05   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor blir tropesommeren vår av?

Ja, skulle det ikke bli den varmeste, flotteste sommeren på 150 år? NÅR DA?! :fryser meg ihjel:

Gammel 13-06-08, 09:05   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor blir tropesommeren vår av?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, skulle det ikke bli den varmeste, flotteste sommeren på 150 år? NÅR DA?! :fryser meg ihjel:

Jeg også... brrrr!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:07   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Slemme meg nyter det. Sikkert bare et kuldeblaff. Sommeren har jo såvidt startet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:08   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyter det? Det er vel en mellomting mellom iskald og regn, og tropevarme?

Gammel 13-06-08, 09:10   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja det lurer jeg også på.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:14   #6
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns det er deilig med litt annen temperatur nå. Vi har hatt supert sommervær i lang tid nå, så det var greit med litt regn og lavere temp.

Om det blir noe av tropesommeren aner jeg ikke, men jeg håper ikke det. For mye og for lite er like dumt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:14   #7
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Ehh... her har vi hatt masse varme... riktignok har vi hatt noen kjøligere dager i det aller siste, men det er vel litt tidlig å bli pessimistisk (trodde den varmen var over hele sør-norge). Selv venter jeg på regn, for hagen er pjuskete.

Gammel 13-06-08, 09:19   #8
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har vel hatt et par dager i år med tempraturer over 12 grader hittil i år, det var 1. og 2. mai, men da lå det enda en meter snø i hagen, så sommerfølelsen var langt borte. Gressplenen begynner så vidt å bli grønn nå. Det er enda langt unna klipping av plener. Dette uken er første uken Pandaen ikke har strømpebukse på i barnehagen.

Bare for å sette ting litt i perspektiv..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:20   #9
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Bra vi har noen kjølige dager nå og ikke bruker opp all varmen til ferien starter! Syns bare det kunne ha kommet litt regn, for det ser stygt ut for soppsesongen nå

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:26   #10
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker at det varierer litt i været jeg da... Så akkurat nå synes jeg det er litt godt med litt kaldere vær. Men i løpet av en uke eller to kan det godt bli litt mer normal norls sommertemp. Dette være hele sommeren er ikke noe drømmevær akkurat......

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:29   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den i aller høyeste grad har vist seg. Litt for mye for min smak. Nei til mer enn 22 varmegrader!

Gammel 13-06-08, 09:31   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes den i aller høyeste grad har vist seg. Litt for mye for min smak. Nei til mer enn 22 varmegrader!

Er igrunn enig med deg. Med mindre jeg drar til syden så "trenger" jeg ikke mer enn MAX 25 grader. (Huset vårt blir så sinnsykt varmt......)

Gammel 13-06-08, 09:32   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil heller ha det varmt enn kaldt. 10-15 grader og sure gufs i lufta er ikke noe særlig. Da kan jeg heller klage litt på 30 grader altså Men jeg forstår dere som har små babyer, for da er varmen uutholdelig.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:33   #14
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, skulle det ikke bli den varmeste, flotteste sommeren på 150 år?

Det har de jo spådd hver sommer i noen år nå.
Har ikke sett noe til det ennå...

Gammel 13-06-08, 09:35   #15
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil også ha tilbake varmen!

Jeg fryser!

Gammel 13-06-08, 09:35   #16
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ingrid-lille, her.

Vi har vel hatt et par dager i år med tempraturer over 12 grader hittil i år, det var 1. og 2. mai, men da lå det enda en meter snø i hagen, så sommerfølelsen var langt borte. Gressplenen begynner så vidt å bli grønn nå. Det er enda langt unna klipping av plener. Dette uken er første uken Pandaen ikke har strømpebukse på i barnehagen.

Bare for å sette ting litt i perspektiv..

Jeg beklager at min medfølelse er noe begrenset. Selv vokste jeg opp i Vesterålen, men bl.a pga klimaet kunne jeg ikke tenke meg å fortsette å bo der i voksen alder. På Svalbard er det enda kaldere enn i Tromsø, men de som bor der har valgt det selv, og vi hører vel aldri at de klager. Nå sier ikke jeg at du klager, men du snakker om å sette det i perspektiv. Jeg tror de fleste av oss vet at det er kaldere i nord-Norge enn i sør-Norge. Du må velge om du vil fortsette å bo der eller flytte etter varmere klima slik feks jeg har gjort... bare for å sette det i perspektiv .

Gammel 13-06-08, 09:37   #17
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Men jeg forstår dere som har små babyer, for da er varmen uutholdelig.

Det er ikke noe særlig med hjertesykdom i varmen heller.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 09:38   #18
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Her om dagen måtte vi sette på varmen på badet igjen. I går våknet jeg av at jeg frøs.
Altså, det går ann å ha noe mellomting.

Gammel 13-06-08, 09:56   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Her om dagen måtte vi sette på varmen på badet igjen. I går våknet jeg av at jeg frøs.
Altså, det går ann å ha noe mellomting.

For en uke siden eller noe sånt var det andre toner fra deg . Sorry med kunne ikke dy meg.......

Gammel 13-06-08, 10:15   #20
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

For en uke siden eller noe sånt var det andre toner fra deg . Sorry med kunne ikke dy meg.......

Joda, men det går ann å ha en mellomting av sommervarmen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.