Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor viktig er musikk for deg?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 11:44   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor viktig er musikk for deg?

Jada, jada, hvor langt er et tau? Jeg skjønner at det ikke kan tallfestes, men hvor stor plass har musikk i livet ditt? Kunne du levd fint uten, eller må du ha poden på øret så snart du skal gå noen meter utendørs? Spiller det noen rolle hva du hører, bare det er lyd, eller har du inngående studier av musikk etter genre, artist og periode?

Mannen min er ekstremt opptatt av musikk. Han lever og ånder for det, og bruker all ledig tid til å ordne og katalogisere og lytte til de 300 GB han har samlet så langt. Så egentlig har jeg sett på meg selv som sånn passelig interessert. Men jeg skjønner at sammenlignet med mange, er jeg total musikknerd.

Jeg er veldig glad i min musikk. Jeg elsker å nerde med tekster og referanser, vi går mye på konserter og det utgjør en betraktelig del av vårt samliv (jeg sjekket egentlig opp Rhett ved at jeg hadde Eels Daisies of the galaxy ). Situasjoner minner meg om tekster, og nesten alle blogginnleggene mine har referanser til musikk. Jeg kunne aldri levd uten, selv om jeg like gjerne velger nyheter i bilen om morgenen (men det er vel mer et utslag av at det spilles musikk absolutt hele tiden hjemme. Litt pauser er greit). Jeg er nok like avhengig av å ha musikk tilgjengelig som å ha en bok jeg holder på med.

Hva med deg?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.