|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Bilde er veldig, veldig velkomment. Jeg driver å flytter den ene tingen etter den andre bort på spisebordet, men ingenting passer. Friske blomster er best, men det har jeg ikke hver dag. Bordet mitt er dårlig egnet for duk også, det er helt hvitt og klarer seg fint uten duk, men pynten mangler.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?På spisebordet mitt har jeg vanligvis:
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Nå har vi eikebord da, men vi har som oftest en lang løper over det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Akkurat nå har jeg en kremhvit løper og en glasslysestake med et rosa kulelys i. Lysestaken er formet som et kjempemartiniglass egentlig. Med litt "utskjæringer" om du skjønner hva jeg mener... Aner ikke hvor den er kjøpt for den var en bryllupsgave.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Jeg har en duk med en vase fylt med sten og t-lys oppi, men stort sett så forsvinner det i en bunt med aviser, ukeblader, litt kopper og kar, etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Jeg har mest rot, men når jeg pynter har jeg gjerne et glassfat med frukt. Synes det er pent at man kan variere med smashing farger som appelsiner og sart som kinesiske epler (de er ofte veldig rosa-rosa) - og så kan man spise det. Holder seg lengre enn blomster og er billigere (jeg er en kjip praktiker).
![]() |
#9 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Har hvitt bord, med beige/hvit gjennomsiktig løper (KID) og en orkide (Alta blomster og zoo |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?
Blomster og Zoo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Nå står det en stor hvit orkidè og to store lysestaker i keramikk (like høy som orkidèn nesten) og en lime grønn løper.
![]() |
#13 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Vi har noen dekorative hauger. Hvor de er kjøpt? Jeg vet ikke helt, de bare kommer helt av seg selv. Eller, det er ikke sant, vi lager dem selv, sånn er det. :do it yourself: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Som regel slik - men med litt småstæsj oppå; som bøker, post, laptop.
![]() |
![]() |
#16 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Friske blomster eller ingenting.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Et stoff med røde, hvite og svarte babushkaer på kremhvit bunn som duk og et tinnfat.
![]() |
#18 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Ofte omtrent som nå: noen esker Lego, en pose ullgarn, et pledd, en boks med plastlommer, halspastiller, en smartposteske, myggnetting til barnevogna, medlemsblad i bilklubben, fotoalbum.
![]() |
#19 |
med tunga på styret
![]() Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Jeg har denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Salt in the rainbow
|