|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
"De"
|
![]() Nei, nå var det mange gamle tråder herSå da starter jeg en ny.
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJeg sitter å venter på at kaffen skal blir ferdig. Så skal jeg på trening. I kveld er jeg barnevakt for verdens søteste lille engel. I morgen skal jeg bake brød, og søndag er det farsdag. Da får vi se hva som skjer. Jeg skal i allefall lage pinnekjøtt nam,nam. Må bare huske å venne det i morgen.
#3 |
er her
|
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder her
Ta svart hvitt bilder, det blir mye finere.
#4 |
"De"
|
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJeg må også kjøpe pinnekjøtt. Har funnet ut at jeg ikke gidder kjøpe gave, men jeg lager pinnekjøtt og dajmiskake i stedet.
#5 |
"De"
|
Takk for tips. Det er så ergerlig. Jeg trodde virkelig hun skulle slippe unna siden storesøsteren fikk det allerede da hun var 6 uker.
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herMine planer for helga er å trene i kveld, gå tur i skogen i morra om været tilater det, ta med niste og kose oss. |
![]() |
![]() |
#7 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJeg håper at du får positivt svar på jobben, og at eksemen forsvinner fort.
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJust nu sitter jeg og jobber, drikker kaffe, spiser klementin, surfer og ser på The Ellen show i bakgrunnen. Needless to say, jeg jobber ikke veldig effektivt akkurat nå. |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJeg er alene hjemme med tre unger i helga. Vi skal bedrive inneaktiviteter som lappeteknikk, strikking (tiåringen) og brodering (fire og åtteåringen). I tillegg har vi planer om å lage lipgloss og såper. Søndag skal Nine synge i kirken og etterpå skal vi ut og spise med mine foreldre. Om jeg får gjort noen jobbting er det virkelig bonus. |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJeg skal til Væillers i helgen. Burde egentlig pakke, men det synes jeg mannen kan ta seg av. Jeg er da tross alt opptatt med å ignorere barna og å lese på forum. |
![]() |
![]() |
#12 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herMann har bursdag i dag, nå sover han halveis opp på magen min.. Han må jo kose med babyen *ler* |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hvor da i Væillers?
#14 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herI morgen skal jeg og mannen ta fly fra Gardermoen til Sola. Blir hentet med bil på flyplassen og vi skal til Egersund for å se på møbler (vi driver en møbelbutikk) skal overnatte ei natt på hotel før vi reiser hjem igjen. gleder meg til å se over møblene der, ser ut som om det er mye fint i katalogen derfra. Vi har fått både flybiletter og hotelopphold så han regner nok med at vi kommer til å kjøpe en del derfra.
#15 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herVenter på svigertigrene, så jeg skal prøve å være grei svigerdatter/vertinne i helga ...
#16 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herMinstemann er nettopp lagt. Storesøster er på teater med farmor og farfar, ser "Folk og røvere", og kommer vel snart hjem. Når hun er i seng, håper jeg på en sløv og deilig kveld med søppel-tv og litt aviser før jeg sleper meg i seng. |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herVi skal ha årets første ribbemåltid :gledermeg!: Svigergjengen skal være hos oss på julaften, og jeg har helt hetta for at jeg ikke får til slik god og saftig ribbe som min mor får til. Derfror skal jeg øve masse
#18 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJeg lager ribbe en gang i året, og det er alltid godt. Det har hendt at ribba ikke har vært gjennomstekt, så vi har delt den opp og grillet den. Men godt er det uansett.
#19 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Nei, nå var det mange gamle tråder herJeg skal jobbe, jeg.
|
|