|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Den perfekte dag på TusenfrydVi har i dag hatt en alldeles fantastisk dag på Tusenfryd. Vi er nemlig en familie som elsker karuseller av alle slag. Og i dag har vi fått tatt samtlige attraksjoner veldig mange ganger.
![]() |
![]() |
#2 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den perfekte dag på TusenfrydDet var lurt! Ble dere ikke plaget av veps, heller?
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Den perfekte dag på TusenfrydSå bra dere hatt en fin dag! Vi hadde det supert der igår. Ikke mye kø da heller, regnet om morgenen skremte visst de fleste. Det var en del veps nær søplekassene og på serveringsstedene. Vi tok med maten litt unna og spiste litt raskt, da gikk det helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den perfekte dag på TusenfrydGratulerer med fin dag! Vi har årskort til Tusenfryd, og har også et par ganger tatt turen på enten regnfulle eller truende dager. Og da har mannen min bare spasert på SpeedMonster, og vi har kjørt masse karuseller. I sommer var vi på fornøyelsespark i utlandet, igjen på en forholdsvis dårlig dag, værmessig. Og da fikk vi det veldig fint - om enn kaldere enn planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den perfekte dag på TusenfrydSå herlig! Jeg skulle egentlig besøke ei venninne i Oslo nå i juli, og da skulle vi ta en hel dag på Tusenfryd UTEN barn, det er best.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den perfekte dag på TusenfrydÅ fyttikatta, jeg blir kvalm av å lese innlegget ditt, Jeg takler bare ikke karuseller. *spy*
![]() |
|
|