|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Kule ting til badet?Vi skal selge leiligheten vår, og det gyselige badet vårt (det er godt mulig at vi har landets verste baderomsinnredning), og vi må sminke det etter beste evne før fotografering og visning. For ordens skyld: det er ikke fuktskader på badet, så vi skal ikke lure noen. Vi trenger altså noe, men jeg vet ikke hva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule ting til badet?Kan du male det før dere selger? Vi solgte en leilighet med relativt grell våtromstapet på et bittelite bad og malte rett og slett alle veggene hvite før vi solgte. Freshet opp med nytt speil og knagger i valnøttre (ikea) og nye håndklær i lekre farger, og det så ut som et helt nytt bad. Selvsagt ikke det mest holdbare, men er innredningen gammel og stygg, så vil sannsynligvis kjøper gjøre noe med badet uansett, og litt maling gjør underverker for presentasjonen. Spesielt på bildene. Og i første omgang handler det jo om å få folk på visning.
![]() |
![]() |
#5 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule ting til badet?Ja til bilder! Mye lettere å gi råd når vi ser hva du har å jobbe med
![]() |
![]() |
#6 |
nygift
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Håndklær i spreke farger, liggende på en hylle.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Jeg vil også se bilde, men mest fordi jeg er nysgjerrig på hvordan landets verste baderomsinnredning ser ut. :ærlig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule ting til badet?
Storblomstret tapet i taket
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Plastlommesak høres ut som noe de har på Saape, Mique eller Ting.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Jeg har dessverre ikke kommet på tanken å ta bilder av badet til min bror, men nå skal jeg selvfølgelig få gjort det så fort som mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kule ting til badet?Vi har verdens kuleste såpedispenser fra Vipp, i rustfritt stål, den er stor nok til en hel refil sak med god plass, bredt hull til å fylle på, dryppsikker, enkel, står støtt og godt, men samtidig tidenes kuleste, som sagt;
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Hvis baderomsinnredningen er så fæl, kanskje for mye "stæsj" vil gjøre rommet litt... overfyllt? Kanskje det er bedre å strippe det helt?Evt. hvitt dusjforheng, hvite håndklær, hvit matte på gulvet for å roe ned litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule ting til badet?Enig med røkla, bilde er påkrevd. Og for å være ærlig synes jeg Håndduker i Spreke Farger ofte er ganske malplassert og krampeaktig.
![]() |
#16 |
Originala
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Okei, for et lite øyeblikk (se bort fra alt rotet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule ting til badet?Er det mulig å male de blå feltene på innredningen? I så fall hadde jeg gjort det. Så kunne du hatt en kurv med litt såper og et par kluter på venstre side, kanskje? Bregne hadde gjort seg supert på andre siden.
![]() |
#18 |
Originala
|
![]() Sv: Kule ting til badet?
Det er sikkert mulig, men jeg føler meg rimelig sikker på at det vil vises veldig godt. Da er det kanskje like greit å ha det som det er ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Kan det fungere å late som det skal være sånn? Kjøpe knallblått dusjforheng og knallblå håndduker og heller fremheve den stygge innredningen? Det tror jeg at jeg ville gjort. Å forsøke å skjule den tror jeg i allefall ikke går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Ut med hylla, ut med dusjforheng, ut med alt løst ræl. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|