Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan skal jeg gjenkjenne mobilen min?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 21:51   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan skal jeg gjenkjenne mobilen min?

Mannen har kjøpt oss nye mobiltelefoner - helt like. Need I say more? Jeg er allerede lei av å ta med meg feil telefon ut og måtte snakke med svigermor når det minst passer.

Tidligere kunne man bytte deksel på telefoner, det kan man vel ikke lenger? Er det en annen måte jeg lett kan få telefonen min til å se ut som min telefon og ikke mannen sin? Er det ingen annen utvei enn å klistre på et klistremerke () eller kjøpe et mobilsmykke (:iIik: :iIik?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:54   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan skal jeg gjenkjenne mobilen min?

Dere må iallefall ha ulik ringetone, slik at du slipper å snakke med svigermor i unøde.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:56   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Dere må iallefall ha ulik ringetone, slik at du slipper å snakke med svigermor i unøde.

Godt poeng . Vi har ulik ringetone, men når mobilen som ligger i veska ringer så sier instinktet mitt at jeg skal ta den uansett.

Gammel 04-08-08, 21:57   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ulik ringetone er viktigst. Ellers så må du nok bare få mannen til å skrive navnet sitt på sin - eller kjøp et mobilsmykke til han.

Gammel 04-08-08, 21:57   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Ha forskjellige bakgrunnsbilder.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:58   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha forskjellig bakgrunnsbilde og tema på telefonene?

Gammel 04-08-08, 22:01   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Du legger inn den ringetonen som roper navnet - på mannens telefon, selvsagt. Den er nemlig ufattelig irriterende.

Gammel 04-08-08, 22:03   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vi har forskjellig bakgrunnsbilde og tema, men da må jeg jo se på/låse opp telefonen før jeg tar den med meg, og det er det jo ikke alltid tid til .

Gammel 04-08-08, 22:03   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ha hver deres faste plass til den når dere er hjemme?

Gammel 04-08-08, 22:05   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Knyt en tynn snor der mobilsmykket skal festes.

Gammel 04-08-08, 22:07   #11
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har reim for å ha rundt håndleddet på min telefon, noe som er utrolig praktisk. Telefonen er mye enklere å holde i og jeg mister ikke den i tide og utide. Og man ser forskjell da.

Gammel 04-08-08, 22:09   #12
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 22:09   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ha hver deres faste plass til den når dere er hjemme?

Ikke aktuelt.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Knyt en tynn snor der mobilsmykket skal festes.

I hans telefon da

Gammel 04-08-08, 22:11   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du lager en distinkt ripe i glasset på mobilen hans. :løsningsorientert:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 22:12   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Du lager en distinkt ripe i glasset på mobilen hans. :løsningsorientert:

Det er faktisk allerede et hakk i hjørnet på min telefon. Jeg tenkte det ville hjelpe, men nei. Hakket er for lite.

Gammel 04-08-08, 22:14   #16
malena

malena sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

I hans telefon da

Har han kjøpt like telefoner får han ta følgene av det.

Gammel 04-08-08, 22:14   #17
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sprittusj?

Gammel 04-08-08, 22:15   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

På min forrige telefon hadde jeg festet en sånn nøkleringfeste med knall orange snor sånn at jeg i det hele tatt fant igjen telefonen i min store veske.
HAr akkurat kjøpt ny telefon og den har så stor skjerm som jeg ikke vil ha oppripet så jeg kjøpte en sånn sokk eller hva det nå kalles som den ligger i og med snor så nå finner jeg telefonen raskt.

Gammel 04-08-08, 22:17   #19
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Korrekturlakk

Gammel 04-08-08, 23:26   #20
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Siden mannen egentlig har skyld i at dere har like mobiler, bør han få bling-bling til sin.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.