|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Prøv denne og se om du kan trafikkreglenehttp://www.prove.no/static/no/startCar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nygift
|
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkregleneJeg fikk 15 feil............å strøyk.
![]() |
#3 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkregleneHadde kommet halvveis med 0 feil, men så låste siden seg, skal prøve igjen nå
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkreglenePå minitesten hadde jeg en feil..... Får teste meg på den andre og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nattrangler
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkregleneGratulerer, du har bestått Teoriprøven for bil!
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkreglene3 feil, hvorav den ene var en haket-av-på-feil-plass feil, så jeg er fornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkreglene11 feil.... Men en del av de var rett og slett slurv.... Ble litt forstyrret underveis i testen, og da mistet jeg kanskje litt fokus??
![]() |
#9 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkregleneHadde tre feil på minitesten. Så jeg strøk...
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkreglene10 feil....
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkregleneJeg sto minitesten, skal prøve den andre nå. Jeg husker jo ikke sånne spørsmål som tillatt vekt på kjøretøy på førerkort klasse B og sånn, det er på de spørsmålene jeg feiler.
![]() |
#13 |
frakoblet
|
![]() Sv: Prøv denne og se om du kan trafikkregleneJeg sto på den lange også, med 6 feil. Et par av dem var på litt vage spørsmål der jeg sto mellom to nesten like svar, for eksempel om det med tuting når du kjører forbi barn. Er det fordi barnet kan bli forvirret fordi det ikke hører hvor lyden kommer fra, eller er det fordi barnet ikke hører hvor lyden kommer fra?
![]() |
Emneord |
prøve, trafikkregler |
|
|