Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er ikke det en Blomstermamma her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 14:02   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er ikke det en Blomstermamma her inne?

Jeg satt akkurat og kjedet meg, og søkte på bilder og på datteren min sitt navn. Yngstedatteren har et ganske sjeldent navn, så det var jo morsomt å se hva som kom opp. Plutselig kvakk jeg til, der var et bilde av datteren min, som lå oppå en dame og sov med tutten i munnen. Uæææ!

Ved litt nærmere ettersyn så så jeg at det faktisk ikke var min jente, men en veldig lik en, på omtrent samme alder og med samme navn. Bilder lå visst i en blog hos en som kaller seg Blomstermamma og da tenkte jeg at kaaaanskje det er samme dama som er her inne?

Artig var det i hvert fall, selv om jeg kvakk litt først

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:04   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er ikke det en Blomstermamma her inne?

Vi har en Blomstermamma her inne.

Gammel 05-08-08, 14:05   #3
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, men det virker som om hun dama i bloggen her har flere enn to unger, så da er det nok ikke henne. Jaja ;D

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:38   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, "vår" blomstermamma har to barn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.