|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Stjernetegn?Peder er født 19.februar. Og nå når jeg sjekker litt stjernetegn, så vipper han mellom Vannmann og Fisk.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Stjernetegn?Sjekk her: www.astro.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stjernetegn?Hm.. storesøster har bursdag 19, og hun er ihvertfall fisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Stjernetegn?Næææ, har Hassel og Peder bursdag samme dag! Jeg har også undret meg litt over hvilket stjernetegn han er, men trodde det var vannmann, for jeg har merket meg at stjernetegnene ofte skifter den 20. eller 21. ? Men jeg bryr meg veldig lite om astrologi (annet enn for smykkenes skyld
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stjernetegn?Jeg HADDE jo ks-dag den 18.februar, men så ble det utsatt en dag pga at det var ødelagt en vannledning på Levanger, og sykehuset var uten vann
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Stjernetegn?
Ja, har du hørt på makan. Jeg hadde rukket keisersnittet mitt den 18., om legene ikke hadde brukt en time på å klø seg i hodet mens de torturerte meg med forsøk på å få Hassel ut ved hjelp av Tyngdekraften (enda han ikke var særlig tung!) : også
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stjernetegn?Hvis han er født den 19, er han fisk.
![]() |
|
|