Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Abonnere på mat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 21:58   #1
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Abonnere på mat

Jeg leter etter spennende matabonnement eller lignende.

F.eks. :
Kolonihagen
Food Story
Begge deler har selvfølgelig vært omtalt her på FP.

Eller også slikt som:
Sarrazac

Noen som vet om flere slike ordninger eller butikker, fortrinnsvis i Oslo?

Gammel 11-08-08, 22:00   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Abonnere på mat

En jeg vet har vært med å utvikle et konsept med tilkjøring av ferdiglaget mat, type slankende mat. Aner ikke hva det heter eller noe mer. Oslo-området.

Gammel 12-08-08, 08:48   #3
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

En jeg vet har vært med å utvikle et konsept med tilkjøring av ferdiglaget mat, type slankende mat. Aner ikke hva det heter eller noe mer. Oslo-området.

Det tror jeg jeg har hørt om. Lav-karbo, ikke sant?

Jeg tenkte mer på "gourmet på døra" - saker. Det må da finnes flere slike?

Gammel 12-08-08, 09:09   #4
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Her føler jeg at det er et hull i markedet.

Jeg skulle veldig gjerne abonnert på middagsretter. F.eks tre-fire faste dager i uken.

Søsteren min har et slik tilbud gjennom jobben. Alt kjøtt/fisk er ferdig marinert og klart til å stekes/grilles/kokes. Grønnsakene er renset, kuttet og evt.. krydret og må kun kokes eller stekes. Og annet tilbehør må kun varmes opp. Oppskrift/forklaring følger med. Det er alltid sunn mat og det et 2-3 retter å velge mellom hver dag.

For henne blir det mye billigere å kjøpe middag gjennom jobben enn å handle inn fra butikken. Når man handler mat i butikken er det ofte at man ikke får brukt opp alt. Særlig dersom man bare lager til to personer.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 09:22   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Foodstory som du linker til, og er veldig, veldig fornøyde. Det må hentes på Vinderen da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 09:48   #6
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Vi har Foodstory som du linker til, og er veldig, veldig fornøyde. Det må hentes på Vinderen da.

Flott å høre, gleder oss til å prøve dette.
Mannen jobber i nærheten så det går fint å hente. Nettbutikk (ala sarrasac) og slik henting er forøvrig like mye av interesse, det trenger ikke nødvendigvis komme "på døra" bare det er godt. Det trenger ikek være ferdig heller, konseptet til Foostory høres genialt ut.

Gammel 12-08-08, 11:02   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Det tror jeg jeg har hørt om. Lav-karbo, ikke sant?

Ja noe sånt. Vet ikke mer enn at jeg bare så vidt har hørt om opplegget. Jo, og så vet jeg at fyren gikk masse ned i vekt, samtidig som han hadde et eller annet med dette å gjøre.

Gammel 13-08-08, 22:25   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til vil jeg bo i Oslo. Men bare av og til.

Gammel 13-08-08, 22:59   #9
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg skulle gjerne fått hjemmebakt brød på døra. :drømmer:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.