|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Travelt opptatt
|
![]() En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er helt talentløs når det gjelder smalltalk, og savner ofte større evner til å føre hyggelige, men intetsigende, samtaler med fremmede
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er fryktelig svimete ... og jeg er skikkelig dårlig til å rydde og vaske og sånnt.
![]() |
#4 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Lage gjærbakst og synge. Og synge skulle jeg gjerne kunnet!
![]() |
#5 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er skikkelig dårlig på å synge
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er verdens dårligste på å lage mat. Du skal lete lenge før du finner en annen snart 30 åring som er så håpløs på kjøkkenet som meg. Jepp.
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Ok.. jeg er egentlig dårlig på alt som er kjedelig, alt som tar for lang tid og alt som krever lesing før man kan begynne (bruksanvisninger, oppskrifter, bøker.. u name it). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
*_*
|
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg suger på å være strukturert. Kan klare å legge planer for lengre perioder, men det ender med at jeg ikke følger dem, uansett. Kan virkelig ikke synge. Er tiltaksløs når det ikke er noe jeg skal gjøre eller noe jeg må rekke. Og er konfliktsky til tusen.
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?
Du var INTJ du også, ja?
![]() |
#10 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#11 |
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er skikkelig dårlig på det meste innen ballsport.
![]() |
#12 |
Stadig underveis
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er alt for skravlete (dvs når jeg er midt oppi sosiale situasjoner synes jeg at jeg har så mye viktig på hjertet som verden rundt meg bare MÅ få høre). I tillegg er jeg usedvanlig utålmodig.
![]() |
#13 |
Tåler regn
|
Og der har du meg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er elendig på rydding, og på å holde orden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Opp og ned
|
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er elendig på å huske ting. Avtaler o.l. Suger på å stå opp om morgenen, klarer det bare ikke og bruker snooseknappen 20 ganger eller noe. Jeg er heller ikke strukturert når det gjelder regninger, blir et stort problem siden jeg blir alene og MÅ ta meg av det på egenhånd. Godt man kan legge inn fasttrekk.
![]() |
#16 |
Tatt på
|
Er du meg?
![]() |
#17 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg greier aldri å huske bursdager og merkedager. Det er så ille at jeg fikk ferdig utfylt bursdagskalender av 2 venninner. Den er utrolig nyttig, om jeg bare kunne huske hvor jeg har lagt den |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg suger på å sy med symaskin. Den retteste strek blir ikke så veldig rett
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Dette er egentlig litt småhemmelig, men ok: Jeg er virkelig ikke god til å gjøre ting jeg ikke har lyst til. Dersom jeg bør/blir bedt om å gjøre noe jeg ikke er lysten på vil det i 99% av tilfellene ikke bli gjort. Ting har en tendens til å ordne seg slik at jeg slipper. Tannlegetimer blir avlyst, samme med utenlandsturer med jobben, kjedelige møter blir tilfeldigvis flyttet til en dato jeg ikke er til stede, gjester melder avbud i siste liten og jeg slipper å bake eplekake etc. En god del tilfeldigheter som spiller på lag med meg, og noe er vel i uforskammet stor grad påvirket av meg direkte. Jeg er svært spent på å se om jeg faktisk kommer meg avgårde på en reise nå til helgen, som jeg ikke er keen på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
Jøss. Høres jo ut som meg det der.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|