Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 08:53   #1
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Jeg er helt talentløs når det gjelder smalltalk, og savner ofte større evner til å føre hyggelige, men intetsigende, samtaler med fremmede

Hva er din aller svakeste side?

Gammel 18-08-08, 08:59   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Kommer ikke på noe i farta.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:01   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fryktelig svimete ... og jeg er skikkelig dårlig til å rydde og vaske og sånnt.
Og så kan jeg ikke (vel, jeg har aldri orket å prøve) skifte dekk og sånnt på bil.

Gammel 18-08-08, 09:04   #4
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lage gjærbakst og synge. Og synge skulle jeg gjerne kunnet!

Gammel 18-08-08, 09:05   #5
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er skikkelig dårlig på å synge Høres helt på trynet ut, men ungene liker det, så de er mit beste publikum.

Jeg er elending på bilmerker.. vi har en sånn rød vi.
Jeg er heller ikke noe god på sånne lover og retter som man burde kunne.. desverre.

Ellers er jeg nok kjempegod på alt tror jeg..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:08   #6
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er verdens dårligste på å lage mat. Du skal lete lenge før du finner en annen snart 30 åring som er så håpløs på kjøkkenet som meg. Jepp.

Gammel 18-08-08, 09:08   #7
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok.. jeg er egentlig dårlig på alt som er kjedelig, alt som tar for lang tid og alt som krever lesing før man kan begynne (bruksanvisninger, oppskrifter, bøker.. u name it).

Dette resulterer i at jeg er en elendig husmor , oftest aldri kommer i gang med ting som må leses, aldri fullfører ting som krever kontiunitet over tid (slankekurer feks). Leser innlegg her inne sånn halvveis bare før jeg svarer.. Er rett og slett sleivete.

Minner meg selv på at jeg fortsatt ER ganske god på snowboard.

Gammel 18-08-08, 09:12   #8
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg suger på å være strukturert. Kan klare å legge planer for lengre perioder, men det ender med at jeg ikke følger dem, uansett. Kan virkelig ikke synge. Er tiltaksløs når det ikke er noe jeg skal gjøre eller noe jeg må rekke. Og er konfliktsky til tusen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:13   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg er helt talentløs når det gjelder smalltalk, og savner ofte større evner til å føre hyggelige, men intetsigende, samtaler med fremmede

Du var INTJ du også, ja?

Sånn rent bortsett fra det er jeg ganske fysisk klønete. Jeg snubler i egne bein, kan ikke kaste langt eller sikte, løper sakte og kalvbeint og har ballskrekk. Jeg fikser heller ikke å gå på høye hæler, og skjønner ikke kompliserte mekanismer som f.eks. sånne greier til å regulere persienner med.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:16   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Du var INTJ du også, ja?

Sånn rent bortsett fra det er jeg ganske fysisk klønete. Jeg snubler i egne bein, kan ikke kaste langt eller sikte, løper sakte og kalvbeint og har ballskrekk. Jeg fikser heller ikke å gå på høye hæler, og skjønner ikke kompliserte mekanismer som f.eks. sånne greier til å regulere persienner med.

Ja, bortsett fra mekanismene, da.

Smalltalk? Neitakk.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:20   #11
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er skikkelig dårlig på det meste innen ballsport.
Å holde det ryddig rundt meg er tilnærmet umulig, har jeg funnet ut.
Og så prokrastinerer jeg big time.

Mulig de to siste der henger bittelitt ihop?

Gammel 18-08-08, 09:20   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er alt for skravlete (dvs når jeg er midt oppi sosiale situasjoner synes jeg at jeg har så mye viktig på hjertet som verden rundt meg bare MÅ få høre). I tillegg er jeg usedvanlig utålmodig.

Gammel 18-08-08, 09:24   #13
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er alt for skravlete (dvs når jeg er midt oppi sosiale situasjoner synes jeg at jeg har så mye viktig på hjertet som verden rundt meg bare MÅ få høre). I tillegg er jeg usedvanlig utålmodig.

Og der har du meg også
Vi får trøste oss med at vi er bevisst på det, og da kan det jobbes med.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:49   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er elendig på rydding, og på å holde orden.
Jeg er uhorvelig dårlig på å begynne med arbeidsoppgaver før i siste liten.
Jeg kan absolutt ikke tegne.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 09:50   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er elendig på å huske ting. Avtaler o.l. Suger på å stå opp om morgenen, klarer det bare ikke og bruker snooseknappen 20 ganger eller noe. Jeg er heller ikke strukturert når det gjelder regninger, blir et stort problem siden jeg blir alene og MÅ ta meg av det på egenhånd. Godt man kan legge inn fasttrekk.

Gammel 18-08-08, 09:56   #16
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg suger på å være strukturert. Kan klare å legge planer for lengre perioder, men det ender med at jeg ikke følger dem, uansett. Kan virkelig ikke synge. Er tiltaksløs når det ikke er noe jeg skal gjøre eller noe jeg må rekke. Og er konfliktsky til tusen.

Er du meg?

Gammel 18-08-08, 09:58   #17
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg greier aldri å huske bursdager og merkedager. Det er så ille at jeg fikk ferdig utfylt bursdagskalender av 2 venninner. Den er utrolig nyttig, om jeg bare kunne huske hvor jeg har lagt den

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 10:05   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg suger på å sy med symaskin. Den retteste strek blir ikke så veldig rett

Gammel 18-08-08, 10:06   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er egentlig litt småhemmelig, men ok: Jeg er virkelig ikke god til å gjøre ting jeg ikke har lyst til. Dersom jeg bør/blir bedt om å gjøre noe jeg ikke er lysten på vil det i 99% av tilfellene ikke bli gjort. Ting har en tendens til å ordne seg slik at jeg slipper. Tannlegetimer blir avlyst, samme med utenlandsturer med jobben, kjedelige møter blir tilfeldigvis flyttet til en dato jeg ikke er til stede, gjester melder avbud i siste liten og jeg slipper å bake eplekake etc. En god del tilfeldigheter som spiller på lag med meg, og noe er vel i uforskammet stor grad påvirket av meg direkte. Jeg er svært spent på å se om jeg faktisk kommer meg avgårde på en reise nå til helgen, som jeg ikke er keen på.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 10:34   #20
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dette er egentlig litt småhemmelig, men ok: Jeg er virkelig ikke god til å gjøre ting jeg ikke har lyst til. Dersom jeg bør/blir bedt om å gjøre noe jeg ikke er lysten på vil det i 99% av tilfellene ikke bli gjort. Ting har en tendens til å ordne seg slik at jeg slipper. Tannlegetimer blir avlyst, samme med utenlandsturer med jobben, kjedelige møter blir tilfeldigvis flyttet til en dato jeg ikke er til stede, gjester melder avbud i siste liten og jeg slipper å bake eplekake etc. En god del tilfeldigheter som spiller på lag med meg, og noe er vel i uforskammet stor grad påvirket av meg direkte. Jeg er svært spent på å se om jeg faktisk kommer meg avgårde på en reise nå til helgen, som jeg ikke er keen på.

Jøss. Høres jo ut som meg det der....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.