Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På feil tog

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 18:52   #1
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Stort smil

På feil tog

Fikk tlf. fra mannen nå.
Han pendler til og fra Oslo med tog hver dag, men i dag har han greid å sette seg på feil tog. Tror jeg dør på meg.
Nå står han å venter på returtog til Oslo. Venter spent på hvor mye klokken er før han er hjemme igjen.

Gammel 21-08-08, 19:02   #2
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På feil tog

Hei, det der er ikke noe å le av. Det kan skje den beste.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:05   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Og hvor havnet han?

Gammel 21-08-08, 19:05   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

En venninne av meg skulle ta toget til meg. Så får jeg plutselig en telefon fra henne og hun kan fortelle samtidig som hun holder på å dø av latter at hun glemte å gå av.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:08   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Oppdaget det da han var kommet til Fetsund.
Tenkte "Hei, her har jeg ikke vert før". Returtoget gikk før han fikk summet seg og funnet ut hva i all verden som hadde skjedd.

Gammel 21-08-08, 19:09   #6
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hei, det der er ikke noe å le av. Det kan skje den beste.

Den beste, men kanskje ikke den mest observante...

Gammel 21-08-08, 19:13   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Den beste, men kanskje ikke den mest observante...

Det er utrolig hva en iPod kan gjøre for konsentrasjonen.
Gikk på feil tog, og merket det ikke før jeg var langt på vei til Ski. (Skulle til Lillestrøm.) Det var etter kveldsrushet, så toget jeg tok tilbake til Oslo S var så og si tomt. Dermed hadde den utrolig spesielle konduktøren goood tid til å sjekke månedskortet mitt, be om studentbevis fordi "Jeg tror vi skal be om studentbevis, i hvert fall har vi rett til å be om det" og ta seg god tid til å se på og kommentere bildene av meg på de forskjellige kortene, samt lese (høyt) beskrivelsen på baksiden av månedskortet. Trodde jeg hadde havnet i Twilight Zone.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:14   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Oppdaget det da han var kommet til Fetsund.
Tenkte "Hei, her har jeg ikke vert før". Returtoget gikk før han fikk summet seg og funnet ut hva i all verden som hadde skjedd.

Noen på jobben til mann var på kurs på Trofors og skulle ta toget hjem til Mo i Rana igjen.. Men de tok feil tok. kom sør og nord nesten samtidig og havnet i Barteby.
skal jo ikke gå ant her oppe med 2 tog

Gammel 21-08-08, 19:16   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neinei. Lillestrøm er twilight zone. Har du ikke lest Nemi?

kraftig av Annkimannen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:23   #10
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det er utrolig hva en iPod kan gjøre for konsentrasjonen.
Gikk på feil tog, og merket det ikke før jeg var langt på vei til Ski. (Skulle til Lillestrøm.) Det var etter kveldsrushet, så toget jeg tok tilbake til Oslo S var så og si tomt. Dermed hadde den utrolig spesielle konduktøren goood tid til å sjekke månedskortet mitt, be om studentbevis fordi "Jeg tror vi skal be om studentbevis, i hvert fall har vi rett til å be om det" og ta seg god tid til å se på og kommentere bildene av meg på de forskjellige kortene, samt lese (høyt) beskrivelsen på baksiden av månedskortet. Trodde jeg hadde havnet i Twilight Zone.

Hehe...
Finnes endel sære konduktører.

Gammel 21-08-08, 19:24   #11
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Noen på jobben til mann var på kurs på Trofors og skulle ta toget hjem til Mo i Rana igjen.. Men de tok feil tok. kom sør og nord nesten samtidig og havnet i Barteby.
skal jo ikke gå ant her oppe med 2 tog

Ante de ikke noe før de var kommet så langt?

Gammel 21-08-08, 19:34   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har satt meg på feil t-bane og glemt å gå av før den kjører feil vei et par ganger, og selv om jeg har tatt den ett stopp for langt, tar det en halvtime ekstra å komme meg hjem!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:47   #13
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Feil tog kan da skje hvem som helst. Flere ganger til og med.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:50   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Feil tog kan da skje hvem som helst. Flere ganger til og med.

Jeg har alltid kommet meg av i tide ettersom de pleier å si fra på siste stopp i Oslo at "dette er siste stopp før Hutiheita". :host:

Gammel 21-08-08, 20:08   #15
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

En kamerat av meg greide å sovne på nattbussen.
Kanksje ikke så uvanlig, men han satt på bussen som gikk til den ytterste øy utenfor Bergen (i Øygarden for de lokalkjente).

Da de kom frem vekkte sjåføren han og spurte hvor han skulle egentlig.
Han hadde parkert for natten. Men sjåføren var snill da, så kompis fikk sove på bussen til neste buss gikk kl 11.40 dagen etter.

Gammel 21-08-08, 20:11   #16
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Fikk tlf. nå.
Han er hjemme kl 21.

Gammel 21-08-08, 20:35   #17
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter fjorten år som togpendler er jeg for min egen del egentlig overrasket over at det ikke har skjedd meg oftere. Har tatt feil tog flere ganger (en gang til og med sammen med en kollega, snakk om fjernhet) og havnet i motsatt retning. Jeg har også opptil flere ganger glemt å gå av på min hjemmestasjon (utrolig etter så mange år). Et par ganger fordi jeg har sovnet, en gang fordi jeg var så oppslukt av en bok, og et par ganger har jeg visst vært så fjern at jeg ikke syntes jeg kjente meg igjen.

Heldigvis går det såpass ofte tog at det har gått fint og jeg har sluppet å komme hjem ni på kvelden. Men det har blitt noen ganske dyre taxiturer, da.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 20:39   #18
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Min sambo har gjort det samme - sammen med treåringen vår på vei hjem fra barnehagen. Det hele endte med at jeg og lillebror satt tre timer i bil for å hente dem hjem - egentlig til ingen nytte, for de kunne tatt ett tog tilbake og kommet tidligere hjem. Ikke spesielt blid stemning i bilen på vei hjem, nei.

Gammel 22-08-08, 08:57   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Ante de ikke noe før de var kommet så langt?

Nei de satt å snakket å snakket og snakket. Jo de merket noe når de ropte opp at de var kommet til Steinkjer
De har blitt mobbet en del ja. Et julebord fikk de sånn skilt "jeg reiser alene"

Gammel 22-08-08, 09:03   #20
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Fort gjort. Har prøvd sånne ting jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.