Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Står det skrevet "tøm deg for alt til meg" i pannen min?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-08, 10:21   #1
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Står det skrevet "tøm deg for alt til meg" i pannen min?

Begynner å lure hva det er med meg. Nå har jeg hatt besøk at en håndverker i 1, 5 time og alt han har gjort er å fortelle meg om sine fremtidsplaner som innebærer at han skal slutte i jobben der han er. I firmaet som jeg har hyret inn. Og det er da hemmelig, for han skal si seg opp om et par uker av ulike grunner. jaja, koselig samtale da, men jobben ble jo ikke gjort. (kanskje ikke helt hans feil, men en selger som har solgt noe han ikke vet hva er. En mye større jobb enn først antatt. Heldigvis ikke mitt problem da vi har skriftlig tilbud. Lærer da noe her på forumet...Amor )

Så er det en annen som fortalt meg at han skal si opp pga mye rart på jobb. Det er også topphemmelig. Også en person jeg ikke kjenner noe særlig.

venninnene min sier at jeg er flink til å høre og gi gode råd som får dem til å tenke. Jeg får ta det til meg

Da får jeg fortsette fridagen min. Skal ha besøk i kveld og tenker på å lage noe tapas mat for første gang. Har funnet flere gode råd her. Blir spennende å se om jeg får det til. Er absolutt ikke noen racer på kjøkkenet.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 11:15   #2
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Står det skrevet "tøm deg for alt til meg" i pannen min?

Jeg leste "tøm deg for alt i meg" og lurte egentlig på hvor mye du hadde tenkt å utlevere om deg og håndverkeren.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 11:28   #3
Sonar

Sonar sin avatar

Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

hehe ser at overskriften kan leses litt feil ja Nei, ikke noe håndverker sex her igår, det blir kun med min håndverker mann

Gammel 26-08-08, 11:31   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, kan ikke si noe annet enn at jeg føler med deg. Av en eller annen grunn er folk slik overfor meg med. Jeg har opplevd at et kvinnfolk jeg hadde "kjent" i fem minutter ga meg hele sin tragiske livshistorie om overgrep som barn, oppvekst i fosterhjem, barnevernet som hadde "tatt" ungene hennes etc etc. Blir svett av mindre, og har ikke behov for å høre slikt, sånn egentlig.

Gammel 26-08-08, 11:31   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg leste "tøm deg for alt i meg" og lurte egentlig på hvor mye du hadde tenkt å utlevere om deg og håndverkeren.

Men Sonar, jeg lurer på om jeg har det samme stempelet i pannen. Noen ganger er det litt slitsomt, for det er ikke alltid like interessant å høre om nesten ukjente folks problemer.

Gammel 26-08-08, 11:33   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste ikke trådoverskriften feil i det hele tatt. Neiiida.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 11:36   #7
Sonar

Sonar sin avatar

Standard

For å si det slik.... jeg driter i om han håndverkeren vil sterilisere seg fordi han ikke ønsker flere barn. Hva skal jeg si da? Kutt strengen og bli ferdig med det.

Gammel 26-08-08, 11:36   #8
Sonar

Sonar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg leste ikke trådoverskriften feil i det hele tatt. Neiiida.

Fikk du lang nese nå, alfa?

Gammel 26-08-08, 11:41   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Fikk du lang nese nå, alfa?

Bare diskret rødmende kinn.

(nesa er lang nok fra før...)

Gammel 26-08-08, 13:02   #10
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

For å si det slik.... jeg driter i om han håndverkeren vil sterilisere seg fordi han ikke ønsker flere barn. Hva skal jeg si da? Kutt strengen og bli ferdig med det.

Ikke sant. Slitsomt å være en slik person alle føler for å "tømme" seg hos.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:19   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Antakelig er problemet at du nikker og smiler medfølende, og blir stående/sittende. :velkjent problemstilling: Så bare si "Kutt strengen" neste gang, eller liknende brutale råd, så slipper du mer mas.

(Jeg er forøvrig litt skuffet over manglende dampende erotikk etter å ha hatt skyhøye forventninger)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:38   #12
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg også! Hva i alle dager er dette for en tråd?

Gammel 26-08-08, 13:42   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Ikke sant. Slitsomt å være en slik person alle føler for å "tømme" seg hos.

Tja, jeg kan se noen fordeler.

Ynnsjyll. Jeg klarer ikke holde meg alvorlig. :pubertal:

Gammel 26-08-08, 18:10   #14
Sonar

Sonar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Antakelig er problemet at du nikker og smiler medfølende, og blir stående/sittende. :velkjent problemstilling: Så bare si "Kutt strengen" neste gang, eller liknende brutale råd, så slipper du mer mas.

(Jeg er forøvrig litt skuffet over manglende dampende erotikk etter å ha hatt skyhøye forventninger)

Det hjalp ikke helt her for jeg sa faktisk kutt strengen Spurte om han hadde snakket med konen om det, men det hadde han ikke.

Jeg prøvde meg flere ganger å få ham i arbeid igjen eller gå. Men mannen hadde tydeligvis behov for å snakke om ting.

Jeje, jeg overlevde

Gammel 27-08-08, 09:42   #15
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlig tråd!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.