|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Lapping av ubehandlet ullDenne tråden er hentet ut fra en annen, og dere kommer inn akkurat i det jeg spør Rypejenta om hvordan hun satt på skinnlappen hun reparerte kneet på nøstebarnpysjen sin med.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 30-08-08 kl 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nøstebarn pysjamas/lekedress str. 80 i ubehandlet ullJeg sydde den på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Nøstebarn pysjamas/lekedress str. 80 i ubehandlet ullSydde du for hånd da eller? Og har du hatt body under siden den gliper mellom knappene?
![]() |
#4 |
![]() Sv: Nøstebarn pysjamas/lekedress str. 80 i ubehandlet ullJa, jeg sydde for hånd. Hadde ikke body under nei, det var ikke nødvendig. Glipene mellom knappene er veldig små og den sitter ikke stramt rundt. Har aldri hatt problemer med at han har vært kald i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Nøstebarn pysjamas/lekedress str. 80 i ubehandlet ullOk, nå skal jeg ikke oppta tråden din lengre.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Nøstebarn pysjamas/lekedress str. 80 i ubehandlet ullSikkert ikke dumt, for den delen er jo ganske tjukk. Jeg har også brukt å lappe med annet tøy fra Nøstebarn som er oppbrukt, men skinnlapp er det som holder best og som er mest slitesterk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Nøstebarn pysjamas/lekedress str. 80 i ubehandlet ullJa, det hørtes ganske genialt ut, jeg falt for ideen med en gang. Var det tungt å få nålen gjennom?
![]() |
#8 |
![]() Sv: Lapping av ubehandlet ullHe he, det går helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|