Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Verdens særeste ting å be naboen om?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 07:19   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Verdens særeste ting å be naboen om?

"Kan du være så snill å legge en pute under mobilen din når du har den på gulvet om natta?"

Det er ikke veldig lytt her, men når naboens mobilvekkerklokke durer i gulvet klokka 07 våkner vi alle sammen. Noe så meningsløst den ene dagen det virket som begge ungene hadde tenkt å sove lenger .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 07:30   #2
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens særeste ting å be naboen om?

Eller bare be han slå av vibrasjonen.

Gammel 04-09-08, 07:33   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Eller bare be han slå av vibrasjonen.

Når den ligger på gulvet hører vi lyden også. Jeg tror jeg skal la være å spørre.

Gammel 04-09-08, 07:47   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du sikker på at det er telefonen som vibrerer?

Kjøp nattbord laget av gummi til dem.

Gammel 04-09-08, 07:51   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Når den ligger på gulvet hører vi lyden også. Jeg tror jeg skal la være å spørre.

Hadde jeg vært naboen din, hadde jeg satt pris på om du sa i fra til meg. Det er jo utrolig irriterende og slitsomt å bli vekket unødvendig tidlig. Jeg er en som kan la klokka ringe heftig lenge om morgenen, men et hint fra naboen om at det var plagsomt til dem, ville nok ha fått meg opp fortere. Ergo, du er bare hjelpsom.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 07:57   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Tenk om det er vibratoren til naboen som ligger de og durer på gulvet i fri dressur.

Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:38   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det synes jeg det er helt greit å spørre om; det er helt umulig å vite at det er plagsomt for andre, og det er lett å gjøre noe med. Jeg hadde satt pris på om naboen hadde sagt fra om noe slikt til meg.

(Eller egentlig ikke, men det er utelukkende fordi vi har fellesgarasjen under soverommet …)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:41   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Er forøvrig også glad for at vi bare har boder under vår leilighet. "Jada vennen min, bare hopp opp og ned hele morgenen om du vil".

Gammel 04-09-08, 08:45   #9
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare spør! Jeg har bodd øverst i en rekke år, og da slipper man mye støy, men man vet heller ikke hvor mye man støyer selv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:45   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne funnet på det samme. Jeg har faktisk bedt naboen om å la være å ha mobilen på hyllen på veggen, fordi jeg våkner av duringen.

Gammel 04-09-08, 08:47   #11
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Naboen kan da umulig bli fornærmet for det. Bare spør du!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:25   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Libra. Det er jo SÅ enkelt for naboen å gjøre noe med det. De færreste naboer liker jo å vekke naboer.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:32   #13
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Vi har spurt naboen om de kunne dempe lyden på TVen om natta. De ser film til langt på natt, med mye lyd. Utrolig irriterende når man sover vegge i vegg.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:47   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hørte om noen som ble holdt våkne av naboens snorking, og sa ifra til naboen om det. Naboen ble visstnok veldig glad, for da hadde han et sterkere argument for å rykke fremover i snorkeoperasjonskøen

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 12:00   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vi har bedt disse naboene dempe seg før (i henhold til husreglene, ingen banking og borring etter 20:00) så jeg tror ikke vi har så mye å gå på der egentlig. Dessuten har de isolert gulvet etter at de flyttet inn slik at det virkelig er merkbart stillere nede hos oss. Det bare virker som de har glemt soveromsgulvet .

Gammel 04-09-08, 13:58   #16
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og jeg som trodde jeg var sær når jeg skal be naboen skifte hundeskålen fra metall til plast.
(ref. bikkje på andre siden av hekken som leker med skåla på sementen midt i leggetiden og fra kl 0600 om morgenen. Det høres ut som den står inne i huset vårt).

Gammel 04-09-08, 16:33   #17
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjorde en avtale med nabon en gang der jeg bodde før: Hvis hun kuttet å sette på musikk når hun kom hjem fra jobb mellom 1 og 3 om natta, skulle jeg love å slite meg over gulvet når jeg stor opp kl halv åtte. Det funka fint det

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.