Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp til valg av matte

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 18:15   #1
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Hjelp til valg av matte

Vi skal på IKEA i morgen, og jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken av disse mattene jeg skal ha i stua. Eller kanskje jeg skal ha noe helt annet.

Jeg har hvite vegger i stua, samt en mørklilla fondvegg. Spisebord og stoler er hvite. Jeg har en rosa Kartell F/LY lampe over spisebordet, og en del interiørdetaljer i knallrosa, limegrønt og lilla. Jeg skal ha hvite plissegardiner i stua. Jeg er veldig glad i sterke farger.

Noen inspill?

:vingle-Petter:

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:18   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til valg av matte

Det øverste.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:18   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje det nederste, forresten, det kommer an på.

Mannen min likte best det i midten.

Til stor hjelp, jeg, altså!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:24   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Det nederste!

Gammel 04-10-08, 18:27   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville hatt det nederste, jeg hadde blitt gal av så mye mønster over tid. Det nederste var veldig fint også altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:27   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva koster det nederste, forresten?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:39   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh, den midterste var som skapt for stua mi!

Gammel 04-10-08, 18:43   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke så mye mønster. Så jeg ville helt klart gått for den nederste.

Gammel 04-10-08, 18:49   #9
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det øverste.

Det er den jeg liker best, tror jeg. Det var den jeg i utgangspunktet hadde tenkt på.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kanskje det nederste, forresten, det kommer an på.

Mannen min likte best det i midten.

Til stor hjelp, jeg, altså!

Mannen min liker også den i midten best

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg ville hatt det nederste, jeg hadde blitt gal av så mye mønster over tid. Det nederste var veldig fint også altså.

Det er akkurat det som gjør meg så usikker på den øverste matten. Jeg kan komme til å bli fort lei.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hva koster det nederste, forresten?

Jeg finner den ikke på norsk IKEA, men den heter Fåborg og koster 2595 sek.

Håper jeg blir litt klokere i løpet av kvelden.

Gammel 06-10-08, 08:59   #10
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Standard

Vi endte opp med den i midten. Den nederste hadde de ikke og den øverste ble litt for fargerik, tror jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.