Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 23:58   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?

Er dere fornøyd med vinneren da? Jeg synes han er inmari søt, men det var nok mange som var minst like flinke som ham. Veldig sprik mellom fagdommernes og seernes valg i dette programmet, men det gjør jo også at det jevnes ut litt. Cowboytypen var vel han som endte opp med aller mest penger.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:27   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?

Ja! Jeg er helt enig med avgjørelsen, han har vært min favoritt hele veien. Han synger veldig bra, spiller fiolin veldig bra og har dessuten skrevet sangen OG arrangert den for orkester selv. Sånt står det respekt av. Som nummer to og tre hadde jeg fiolinsøstrene og han på klarinett. Tre av fire var vel ikke verst?

Gammel 19-11-06, 00:41   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bare første pulje.
Men vi diskuterte i heimen: Er ikke noen av disse litt vel etablerte til å være med? Som Pitsj-damene (på Norsktoppen, hørte jeg) og han operasangeren. Eller har konseptet endret seg? Eller er jeg bare på viddene?

Gammel 19-11-06, 00:50   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å filler'n - her har jeg gått glipp av hele kjempesjansen! Tenk å glemme det!

Gammel 19-11-06, 20:07   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Er enig i at det er litt urettferdig at artister som allerede har utgitt cd f.eks skal få være med.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 08:15   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cowboyen var kjempefornøyd med resultatet. Han hadde ikke regnget med å få være med så langt, og har fått masse penger på bok, slik at han nå har råd til å fortsette karrieren! Min svigerinne(samboer med broren min) har gått i klasse med ham i 9 år, og han er visst like traust og god som han virker. Så vi stemte selvfølgelig på ham.

Personlig ble jeg veldig fasinert av Aleksander med klarinetten! Veldig dyktig, og det var vakkert å høre på!

Gammel 20-11-06, 08:38   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Personlig ble jeg veldig fasinert av Aleksander med klarinetten! Veldig dyktig, og det var vakkert å høre på!

Aleksaner spilte fiolin og sang, imponerende.
Felix spilte klarinett, utrolig dyktig.
Uansett; jeg likte begge to veldig godt, men det var ikke Aleksander med klarinetten .

Ja, kanskje noen var dyktigere enn Aleksander, men han sjarmerte meg i senk. Som Safran var jeg også veldig imponert over allsidigheten hans. Felix var også en av mine favoritter.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 08:57   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Aleksaner spilte fiolin og sang, imponerende.
Felix spilte klarinett, utrolig dyktig.
Uansett; jeg likte begge to veldig godt, men det var ikke Aleksander med klarinetten .

Ja, kanskje noen var dyktigere enn Aleksander, men han sjarmerte meg i senk. Som Safran var jeg også veldig imponert over allsidigheten hans. Felix var også en av mine favoritter.

Ooops, mente selvfølgelig Felix!!

Gammel 20-11-06, 09:40   #9
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var ikke spesielt imponert over operasangeren. Og han cowboysangeren skulle helt klart hatt gitar eller banjo Og hva hadde hun som sang i trioen i munnen sin? Hun hadde en snodig stemme iallfall.

Ellers synes jeg de andre var ganske flinke, og vinneren spilte bedre andre gangen enn første gangen på lørdag. Fiolinjentene var jo helt RÅ, det samme var Felix.
Helt greit at han vant (men minnet ikke sangen veldig om en Sondre Lerche-sang?).

Mye bra underholdning, og synes konseptet er fint - er jo ikke nødvendigvis for nybegynnere, men for noen som vil videre og oppå noe.
Som dommerpanelet sa; flott at TV kan brukes til å vise fram disse artistene

Det som er litt synd er at artistene kan bruke samme sangen/melodien gjennom hele konkurransen, så det kan bli litt vanskelig å se bredden på de enkelte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.