|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?Er dere fornøyd med vinneren da? Jeg synes han er inmari søt, men det var nok mange som var minst like flinke som ham. Veldig sprik mellom fagdommernes og seernes valg i dette programmet, men det gjør jo også at det jevnes ut litt. Cowboytypen var vel han som endte opp med aller mest penger.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?Ja! Jeg er helt enig med avgjørelsen, han har vært min favoritt hele veien. Han synger veldig bra, spiller fiolin veldig bra og har dessuten skrevet sangen OG arrangert den for orkester selv. Sånt står det respekt av. Som nummer to og tre hadde jeg fiolinsøstrene og han på klarinett. Tre av fire var vel ikke verst?
![]() |
#3 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?Så bare første pulje.
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?Er enig i at det er litt urettferdig at artister som allerede har utgitt cd f.eks skal få være med.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?Cowboyen var kjempefornøyd med resultatet. Han hadde ikke regnget med å få være med så langt, og har fått masse penger på bok, slik at han nå har råd til å fortsette karrieren! Min svigerinne(samboer med broren min) har gått i klasse med ham i 9 år, og han er visst like traust og god som han virker. Så vi stemte selvfølgelig på ham.
![]() |
#7 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?
Aleksaner spilte fiolin og sang, imponerende.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?
Ooops, mente selvfølgelig Felix!!
![]() |
#9 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har fulgt med på Kjempesjansen?Var ikke spesielt imponert over operasangeren. Og han cowboysangeren skulle helt klart hatt gitar eller banjo
![]() |
|
|