|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningNiesen min skal snart konfirmeres og jeg trenger noen tips til musikk som passer til bilder fra fødsel og til nå. Hun er født i 1993. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Sv: Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningEr det ingen som har tips om fine sanger som passer? (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningHar ingen konkrete tips (selv om Enigma sin Return to Innocence hadde vært min favoritt), men du har vel sjekket hitlistene fra 1993? http://lista.vg.no/show_list.php?Lis...=1994&listID=1
![]() |
#4 |
![]() Sv: Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningTakk, skal sjekke hitlistene fra -93. Skal høre på Return to innocence av Enigma også, er ikke sikker på hvordan den er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningTror jeg ville tenkt litt på å ha musikk som passet til innholdet i bildene, mer enn tidsepoken, kanskje? Og valgt noen få sanger, som du redigerer sammen på en fin måte. Ikke skifte sanger i ett, det blir fort rotete synes jeg. Velg litt glad musikk, og gjerne også noe rørende, som den du hadde tenkt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningIsn't she lovely med Stevie Wonder er fin!
![]() |
#7 |
![]() Sv: Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningJeg har aldri satt musikk til lysbildefremvisning, så jeg føler meg veldig usikker her. Blir veldig glad for alle gode tips og råd, tusen takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bakgrunnsmusikk til lysbildefremvisningSigurd Ròs (litt usikker på om jeg skrev det korrekt, nå..) fra Island er fantastisk vakkert og egner seg bra som bakgrunnsmusikk til bildene.
![]() |
|
|