|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er her
|
![]() Gutten skal i selskap, litt hjelp takkOk, han skal i selskap til en i barnehagen.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gutten skal i selskap, litt hjelp takk.- Jeg kjøper gaver for mellom 50 og 100 kroner, vanligvis 70-80 kroner.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Gutten skal i selskap, litt hjelp takk.Når poden var på lekeland, så fulgte jeg ham, og så gikk jeg etter en liten stund (aka. dro på shopping
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gutten skal i selskap, litt hjelp takk.Snuppa er på alder med din eldste antar jeg. På de bursdagene vi har vært så har vi foreldrene vært med, men da har dette vært spesifisert i innbydelsen. På lekeland betaler jo foreldrene for antall personer som kommer, og da ønsker man vel at dette minimeres.
![]() |
![]() |
#5 |
er her
|
![]() Sv: Gutten skal i selskap, litt hjelp takk.Ok gave til mellom 50 og 100, antrekk som foreskrevet, dropper lappen (godt da slipper jeg å fikse det
![]() |
#6 |
er her
|
![]() Sv: Gutten skal i selskap, litt hjelp takk.Det ble litt tjukt når jeg trakk det gjennom hempene på buksen, men regner med det går greit, ellers så dropper vi det bare, får høre hva gutten sier.
![]() |
|
|