|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Det har jeg igrunnen aldri sett, men det høres veldig harry ut.
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg liker det ikke, synes det er litt harry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg syntes det var kult med flasker til pynt da jeg flyttet hjemmefra som 17-åring.
![]() |
#5 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Harry var vel den beste beskrivelsen jeg kunne komme på også. Aner ikke hvorfor folk stiller ut spritwn sin. Men så er det mye jeg ikke forstår om folk, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg skjuler spriten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Vi pynter ikke med flasker. Jeg liker ikke å ha det fremme.
![]() |
#9 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Kan ikke si jeg har sett noen som pynter med spritflasker. Men jeg hadde et vinstativ en gang. Det sto i stua. Men det var før jeg fikk barn. Nå er alt godt gjemt.
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Hva?
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Vel, man kan se en haug med flasker i et av skapene vi har over tv, men det er ikke et opplyst skap, og det er høyt oppe så jeg tror ikke det er det første man ser akkurat.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg liker ikke å ha spriten på utstilling nei. Men mannen har to cognac-flasker formet som et skip, visstnok svindyre, som han har fremme i loftsstuen. I og med at jeg bestemmer alt annet av interiør så får han vel heller bare ha dem fremme da.
![]() |
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Hehe,min kjære hadde sånne små, stygge flasker til pynt på hylla si da vi ble sammen som 16 og 18åringer.
![]() |
#14 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Jeg synes sprit på utstilling er skikkelig harry.
![]() |
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Vi har ikke sprit til pynt. Vi har et par vinflasker på hylla i ny og ne, men det er mest av praktiske hensyn. Nå har vi en papp der. Det er iallfall ikke for å pynte |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Mannen min liker skotsk whisky og "samler" litt på det. Han har de flaskene (og tilhørende glass etc.) stående i en åpen hylle i stua, der det ellers er cd-er, dvd-er og bøker. Jeg oppfatter ikke det som at flaskene er til pynt, de oppbevares der. Vi har ingen skap i stua. Ser ikke harry ut etter min oppfatning. Som barn av en alkoholiker får jeg litt ubehag av flasker som er "gjemt", så for meg føles det greit å ha det synlig. Jeg vet jo selvfølgelig at flasker i et skap ikke behøver å bety at de er gjemt, men sånn er det for meg. Sist redigert av Filifjonka : 21-09-08 kl 22:49. Årsak: Skrev feil, det var skotsk og ikke irsk. ;) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Spriten står inne i et skap, med dører helt uten glass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Som student hadde jeg en hylle på stua der "baren" var. Hadde et brett med glass også. Har hatt "barskap" nederst i et glasskap som voksen også, men ikke akkurat på den mest prominente plassen. Så jeg er ikke uskyldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Husker det var en fyr på "Luksusfellen" som spesialbygget et skap i stua til champagnen sin. Det tok store deler av veggen, hadde glass og spotlighter, samt glass ved siden av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?Vi har flaskene i en bokhylle uten dører i stua, ikke for å pynte eller vise fram, men fordi jeg ikke klarer å rote meg til å kjøpe noe annet skap der, noe jeg har tenkt til. Det kan godt stå noen vinflasker på skjenken også.
![]() |
|
|