Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

For smale joggesko

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 17:50   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

For smale joggesko

Har vært på utkikk etter en joggesko med gore-tex, for bruk til gåturer i marka. Men de 3 siste parene jeg har prøvd har jeg fått vondt av ytterst på fotbladet, dvs at jeg ikke får understøttelsesflate ytterst på foten, midt på foten, der de fleste sko blir smalere. Det er først nå jeg har støtt på problemet, og nå må jeg tilbake til butikken og levere tilbake det 3. paret jeg har prøvd hjemme.

Noen som har vært borti det samme, og kan gi noen tips til joggesko med goretex med bred såle?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 17:52   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For smale joggesko

Har du prøvd herremodeller? De er ofte bredere.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 17:54   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Har du prøvd herremodeller? De er ofte bredere.

Ja, har vært inne på tanken, men har de størrelse 38,5 eller 39 i herremodeller da? Er jo ikke så mange uni-sex sko lenger.

Gammel 23-09-08, 18:07   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Loewe har gode, brede modeller.
De er tyngre enn Timberlandskoene mine, men er bedre på foten. Jeg kjøpte mine på G-sport.
Prøv en størrelse større, kanskje det hjelper. Jeg fikk hjelp da jeg kjøpte Timberlandskoene mine, og da jeg prøvde de i en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker, lå foten min riktig på sålen.
Mine ben er brede, korte og høye over vristen, har prøvd mange par!

Gammel 23-09-08, 18:21   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Loewe har gode, brede modeller.
De er tyngre enn Timberlandskoene mine, men er bedre på foten. Jeg kjøpte mine på G-sport.
Prøv en størrelse større, kanskje det hjelper. Jeg fikk hjelp da jeg kjøpte Timberlandskoene mine, og da jeg prøvde de i en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker, lå foten min riktig på sålen.
Mine ben er brede, korte og høye over vristen, har prøvd mange par!

Takk for tips, men kan ikke gå høyere i samme modell som jeg har prøvd nå ihvertfall.

Heldigvis har det vært helt forkjellige ansatte der når jeg har kommet tilbake med skoene, begynte å grue meg den 3. gangen

Gammel 23-09-08, 19:04   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har samme problemet. Lilletåa og den ytterste delen av foten visner litt når det blir liggende i klem. Det skjer bare i joggeskoa.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 19:23   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har samme problemet. Lilletåa og den ytterste delen av foten visner litt når det blir liggende i klem. Det skjer bare i joggeskoa.

Ja, utrolig irriterende Oppdaget det nylig, har et par som er gode da, men de bruker jeg som hverdagssko, men må ha et eget par til gåturene mine i skogen.

Hvis du trenger tips til joggesko som er ganske brede kan jeg anbefale en modell fra Nike, hvite og lyseblå (finner ikke ut hva mer de heter), men disse bruker jeg til hverdags, og de blir så skitne når jeg bruker de i skogen, dessuten vil jeg ha goretex! Får ta en ny bytterunde i morgen.

Gammel 23-09-08, 19:32   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Terrengsko er generelt bredere enn asfaltsko. Jeg kjøpte nye før sommeren, Asics, gode og brede til mine flytebrygger.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 19:57   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Terrengsko er generelt bredere enn asfaltsko. Jeg kjøpte nye før sommeren, Asics, gode og brede til mine flytebrygger.

Lyse blåe?

Uansett har de ikke så mange goretex-sko. Får prøve om jeg får tilbake pengene selv om jeg har byttet inn et par brukte (100% fornøyd garanti), de hadde visst ingen fler par som var aktuelle for meg nå.

Gammel 23-09-08, 19:59   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Puma har noen som er brede i foten som passer mine gakkgakk føtter ypperlig.
Adidas vel også litt brede i foten.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:41   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Lyse blåe?

Uansett har de ikke så mange goretex-sko. Får prøve om jeg får tilbake pengene selv om jeg har byttet inn et par brukte (100% fornøyd garanti), de hadde visst ingen fler par som var aktuelle for meg nå.

GEL-TRAIL SENSOR GORE-TEX W

Asics toppmodell for terreng. Yttersåle er konstruert for å gi maksimalt grep og feste på alle typer underlag. Beskyttende ”plate” i forfot mot skarpe steiner. Overdel i vanntett Gore Tex membran.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.