|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Klær fra KappahlJeg er i begynnelsen av 30-årene, og kjøper ofte klær på Kappahl. Men i det siste har jeg møtt flere gamle damer i de samme klærne som jeg selv har, og har begynt å vurdere min egen stil litt grundigere... Ikke noe stygt om gamle damer...For all del! Men hva tenker dere andre damer om klærne fra Kappahl? Er de for damer i alle aldersgrupper, eller er de for de som er "godt voksen"? Jeg vet at det er opp til hver enkelt om hva de liker å ha på seg, men jeg fikk litt "hetta" når jeg møtte en eldre dame med samme klær som jeg selv går med...Følte meg plutselig litt rar når jeg skulle ha på meg de klærne neste gang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg kjøper en del på Kappahl og jeg er da ikke såååå gammel.
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg er 36 og handler ikke på KappAhl, men moren min på 58 gjør det. Sist redigert av Canisa : 25-09-08 kl 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Klær fra Kappahl
Samme her |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg kjøper dongeribukser der, og de vil jeg ikke si er noe videre kjerringaktige |
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg er 35, og Kappahl er en av de butikkene jeg godt kan handle på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg handler aldri på Kappahl til meg selv, jeg synes det ser kjerringaktig ut, og alt ser så stort og uformelig ut når det henger på stativ, at det frister ikke å ta en nærmere titt for å evt. finne godbiter. Jeg har kjøpt litt babytøy på Kappahl, men det er ikke en prioritert butikk og da blir det sjelden jeg er innom siden jeg får det jeg trenger andre steder. Men samboers stemor (er det min stesvigermor?) har handlet litt gaver til barna derfra, og det har vært stort sett fint tøy, både til storesøster og småttisene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlHar funnet et og annet plagg på KappAhl, samt strømper og strømpebukser, men jeg handler ellers lite der. Synes generelt sett at stilen er litt kjerringaktig, jeg med, men har egentlig ikke tatt meg tid til å se så mye over utvalget heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg har forresten en blå/sort/hvit tunika (kjøpt på Kappahl) som jeg har fått utrolig mye skryt for. Elevene mine (16-18 år) synes jeg er dødskul når jeg går med den + blå strømpebukse (også Kappahl) og høye, sorte støvletter. (Ellos.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg er kjerring |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg kjøpte en strikkejakke der. Svigermor falt pladask, og fikk den. Var ikke helt riktig i fasongen til meg, så jeg har stort sett gitt opp klærne.
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlMen hvilke klesbutikker handler dere på da, damer? Jeg kunne egentlig tenke meg en litt annen stil enn min mor og bestemor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Klær fra Kappahl
Jeg handler overalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg handler aldri klær til meg selv på KappAhl. Ingen spesifikk grunn - det er liksom ikke butikken min, liksom. (Men jeg handlet på Adelsten om det kan telle...)
![]() |
#19 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Klær fra KappahlHar handlet litt undertøy og strømpebukser der til meg selv,
![]() |
#20 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg handler aldri der. Det er ikke ofte jeg finner noe til barna der heller.
![]() |
|
|