Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Desperate housewives

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 09:40   #1
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Desperate housewives

Ny sesong og episode ute nå.

Gammel 29-09-08, 09:41   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Desperate housewives

Men jeg tror jeg må samle dem opp, slik jeg gjør med Heroes og Sarah Connor osv nå, for jeg makter ikke å vente en hel uke mellom hver.

Gammel 29-09-08, 09:44   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg tror jeg må samle dem opp, slik jeg gjør med Heroes og Sarah Connor osv nå, for jeg makter ikke å vente en hel uke mellom hver.

Du er gal...Hva er Sarah Connor?Har jeg sett reklame for den serien på TVN?

Gammel 29-09-08, 09:45   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er galere om jeg ser EN episode og får depresjoner og psykoser av å vente en uke på neste.

Sarah Connor Chronicles er den der Terminator-serien. Jeg tenkte "herregud, det der høres ånnas ut" første gang jeg hørte om den. Men så ble jeg sterkt anbefalt den fra mange andre og så et par episoder nesten litt på trass. Hvem tror du ble TOTALT hekta etter 2 episoder? Den er helt fantastisk.

Gammel 29-09-08, 09:46   #5
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er galere om jeg ser EN episode og får depresjoner og psykoser av å vente en uke på neste.

Sarah Connor Chronicles er den der Terminator-serien. Jeg tenkte "herregud, det der høres ånnas ut" første gang jeg hørte om den. Men så ble jeg sterkt anbefalt den fra mange andre og så et par episoder nesten litt på trass. Hvem tror du ble TOTALT hekta etter 2 episoder? Den er helt fantastisk.

Hmm da skal jeg laste ned den.Sikkert sånn som mannen liker.For han laster ned Heroes og Smallville.

Gammel 29-09-08, 09:47   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Mannen min også, han elsket denne serien. Vi har samme smak, det går i Heroes, Kyle XY osv.

Gammel 29-09-08, 10:33   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Har akkurat satt den til nedlasting!
Grey's begynte også i går, med ny sesong, men der ligger jeg 2 sesonger bak, så jeg har litt å ta igjen først. :fortsetter på sesong 3:

Gammel 29-09-08, 10:34   #8
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har akkurat satt den til nedlasting!
Grey's begynte også i går, med ny sesong, men der ligger jeg 2 sesonger bak, så jeg har litt å ta igjen først. :fortsetter på sesong 3:

Greys kom på fredag.Og det er en dobbeltepisode.

Gammel 30-09-08, 03:53   #9
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hihi...har sett den Og nå må jeg jo selvsagt vente en heeeeel uke til neste!! Jaja, har en episode av ugly betty og 3 episoder av Til`death jeg kan se

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 07:07   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

*noteres*

Åh, jeg elsker høsten når alle seriene starter opp igjen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.