|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hva er det jeg følger med på på TV?For en uke eller to siden så jeg noe på tv jeg likte. Endelig fant jeg noe på tv jeg kunne følge med på hver uke. Min mann og jeg fant ut at det fikk bli tv-kvelden vår, hvor vi måtte passe på å ha vin tilgjengelig. Vel, eh ... Jeg kan ikke for mitt bare liv huske hva det var vi så, langt mindre hvilken dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på tv?Dette kunne ha vært meg som skrev det. Det samme sa jeg og mannen også. Men vi kan faktisk ikke huske hva det var i hele tatt.
![]() |
#7 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på tv?Kanskje det var den svenske serien Livet i Fagervik som går på SVT?
![]() |
![]() |
#8 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på tv?Det går jo så mye rart på tv om dagen. Kunne du fortalt noe om handlingen?
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på TV?Eller hvilket språk det var på, eller noe sånt?
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på TV?Unnskyld ... Jeg husker ingenting. Virkelig. Bare at jeg var så glad over å ha funnet noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på TV?Himmelblå?
![]() |
#15 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på TV?Det var Brothers & Sisters! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er det jeg følger med på på TV?Jeg hadde faktisk tenkt til å foreslå den serien. Utrolig nok, siden serier ikke akkurat er min spesialitet og jeg heller ikke har fulgt med på den.
![]() |
|
|