|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Hvit sofa på barnerommet?Nå er mannen så godt som ferdig med å pusse opp rommet til storesøster, mangler kun et strøk maling på listene.
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Den kommer helt sikkert ikke til å forbli hvit, men hvis du velger en sofa fra ikea med avtagbart trekk så kan den i alle fall vaskes på 40 grader i maskinen så den holder seg hvit en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Ingen gode argumenter herfra, jeg hadde ikke valgt hvit sofa til et barnerom. Selv med vaskbart trekk ser jeg for meg at det krever mer vedlikehold og "vær forsiktig" enn det jeg er interessert i å drive med. Hvit sofa/snacks/drikke/barn er rett og slett en håpløs kombinasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Skal dere ikke ha noe farge som helst på barnerommet? Ville ikke valgt hvit sofa nei. Brun er mye bedre, men hvis det skal være veldig romantisk i stilen ville jeg valgt litt lys lilla eller noe sånt, i avtagbart trekk. Hvis det finnes da. Den Ektorpsofaen der fra ikea finnes i allefall i masse trekk.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Ville ikke valgt hvit sofa på et barnerom, men muligens brun, lilla eller noe med vaskbart trekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Hadde absolutt ikke valgt hvit sofa. Hvor mye arbeid skal man gi seg selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Jeg hadde aldri valgt hvit sofa på barnerommet. Da hadde jeg heller latt være å ha sofa.
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Hva med noe mønstret da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Jeg ville heller ikke valgt hvit sofa på et barnerom. Vi har hvit sofa i stuen og det går bra. Vi har vasket trekket en gang det året vi har hatt den. Men da har vi en annen sofa også og kan unngå for mye spising i den hvite. Det er ganske mye arbeid å ta av og vaske trekkene, så jeg ville ikke lagt opp til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Jeg får droppe hvit sofa da.
![]() |
#11 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Hvis hvit sofa hadde vært fint hadde jeg kjøpt en billig brukt sofa og sydd (kan sikkert kjøpes også) et hvitt vaskbart slip-cover til den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Vi har hatt hvit IKEA-sofa som blir brukt daglig til spising, og den er like fin. Jeg hadde gått for den hvite Ektorp-sofaen, den er veldig god å sitte i. I tillegg kan du vel legge et teppe over sitteputene? Hvit fleece på Ikea koster nesten ikke noe.
![]() |
#14 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?
Kan du vaske trekket som går over armlenene også?
![]() |
#16 |
Impulsiv innimellom
|
Hva er slip-cover?
![]() |
#17 |
|
Jepp, hele greia kan vaskes. (Det er bare to flekker på sofaen vår, og det skyldes mors søling av rødvin.
![]() |
#18 |
Impulsiv innimellom
|
Rødvin blir uansett ikke aktuelt på barnerommet.
![]() |
#19 |
Men først, kaffe!
Det er rett og slett et trekk som man har over sofaen. Jeg tenkte det var enkelt, for da kunne du bare slenge det i vaskemaskinen ved behov. En venninne av meg har ektorp sofa, og hun vasker støtt og stadig trekket på den. Så det er vel ikke noe problem det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvit sofa på barnerommet?Jeg ville ikke hatt hvit sofa på et barnerom, ikke engang i stua..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|