Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

En hyllest til Juba Juba i kveld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-08, 10:56   #1
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En hyllest til Juba Juba i kveld

Sitat:

Fredag 10.10.08 Sentrum Scene
JUBA JUBA 25 ÅR
Nordahl Bruns Orkester med celebre gjester
Arve Tellefsen - Bare Egil Band - Ingrid Olava - Jan Eggum - Kaizers Orchestra - Katzenjammer - Kaare Ørnung - Lars Lillo-Stenberg - Lars Saabye Christensen - Lillebjørn Nilsen – Mannskoret - Nordahl Bruns Pikekor - Siri Nilsen - Sølvguttene - Thom Hell - Tom Mathisen - Trond-Viggo Torgersen med flere….

Stor stas og feiring av 25-årsjubileet for Knutsen & Ludvigsens klassiske album ”Juba Juba”!
Pop-psykedeliaonklene har oppdratt flere generasjoner til å bruke syltetøy som sminke, spise godteriet selv hvis kongen kanskje ikke kommer og dra til byen og kjøpe fisk. Nå vil både vi og en gjeng artister (som blir annonsert litt senere) si takk for alle gode råd. Husk å ta med kazoo!

http://www.rockefeller.no/sc101008.html

Gjett om jeg gleder meg!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:01   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: En hyllest til Juba Juba i kveld

Åh, skal du dit?

Mannen til en venninne skal spille.

Gammel 10-10-08, 11:03   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Har inntrykk av at jeg er Norges eneste som ikke har et forholdt til Knutsen og Ludvigsen. Jeg liker dog noen av artistene over.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:34   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare utrolig lyst til å gå. Er det utsolgt?

Gammel 10-10-08, 12:39   #5
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leste om det i avisen i dag tidlig, og tenkte at søren og, det er nok utsolgt. Men da jeg sjekket var det i allefall ledig. Jeg skal!

Juba Juba hadde jeg på LP da jeg var liten, og nå hører ungene på den.

Gammel 10-10-08, 12:52   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Se opp for Drager og Temmere.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 12:54   #7
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

:misunnelig:

Gammel 11-10-08, 11:59   #8
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Jeg må bare si at jeg virkelig koste meg i går. For en utrolig kveld. Jeg synes for eksemple Bare Egil Bands verson av Syk var helt fantastisk morsom, og selv om jeg ikke akkurat er den største fan av Jan Eggum, så var det ganske stas da han sang Eg ve te Bergen.

Koste meg da Knutsen og Ludviksen inntok scenen på slutten, og hadde helt glemt den Kåre Ørnung og æ sangen. Rart hvordan sanger fra barndommen ligger lagret og plutselig kommer til overflaten igjen når man hører de igjen.

Håper dere andre hadde det like bra som meg!

Juba Juba!

Gammel 11-10-08, 12:59   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde det iallefall veldig bra. God stemning!

Jeg likte Eggum best, Temmern likte Kaiser. Som forventet.

Jeg var bittelitt skuffet over at de ikke selv sang Juba Juba.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.