Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

HJELP! Jeg vil se 71 grader nord på nettet nå!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-08, 21:47   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

HJELP! Jeg vil se 71 grader nord på nettet nå!

og jeg får det ikke til! Jeg hadde ikke anledning til å se kveldens episode mens den gikk (bursdagsgjester), og tenkte jeg kunne se den på nettet nå. Men jeg har prøvd flere ganger siden klokka 21, og får det ikke til!!!
Får til de andre episodene, men ikke dagens (og det står på siden deres at en kan se episoden en time FØR...)
Kan noen prøve hos seg, kanskje det er noe rart her?.... Vær så snill...
http://71nord.tvnorge.no/

Jeg gledet meg til å ligge på sofaen og slappe av med dagens episode før jeg la meg

Gammel 13-10-08, 21:57   #2
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: HJELP! Jeg vil se 71 grader nord på nettet nå!

Nå er jeg veldig lite dreven, men er det episode 7? Jeg får den hvertfall inn. Er da pålogget.

Gammel 13-10-08, 22:10   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Nå er jeg veldig lite dreven, men er det episode 7? Jeg får den hvertfall inn. Er da pålogget.

det er episode 7 ja. Hva mener du med pålogget, har aldri måttet logge meg inn der? Kommer inn på episodesammendrag, men ikke selve episoden...grrr....

Gammel 13-10-08, 22:14   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

nå gikk det plutselig!!! Nå skal jeg kose meg, bare litt senere enn tenkt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.