Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Toastmaster

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-08, 21:55   #1
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Toastmaster

Jeg skal være toastmaster i bryllupet til en venninne i morgen.
Jeg synes jeg har forberedt meg svært grundig i forhold til det jeg pleier. Presentasjoner og taler jeg har holdt tidligere har jeg ikke lagt ned på langt nær like mye arbeid i.

Allikevel kjenner jeg at prestasjonsangsten begynner å komme snikende. Kjøreplanen er grei, men er jeg morsom nok? Vil folk ta poengene mine? Er jeg ledig nok, slik at praten kan flyte uhemmet og bespisningen blir det oppsparket til selve festen som brudeparet ønsker seg? Ugh..

Hvor festlig synes du en toastmaster skal være?

Gammel 17-10-08, 22:13   #2
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Toastmaster

Jeg var i et bryllup med en overfestlig og overivrig toastmaster. Slitsomt. Da snakker vi om en som avbryter hver rett opptil flere ganger, og fokuserer mest på sine egne morsomheter istedenfor de forskjellige talerne.

Gammel 17-10-08, 22:56   #3
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toastmaster

Enig med Beata. Toastmasteren skal ikke stjele hele showet, da blir det slitsomt. Litt morsomheter er greit, men alt med måte.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.