Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva skal vi si til dette? (Veronica Orderud i P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 10:36   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal vi si til dette? (Veronica Orderud i P3)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147465

Sitat:

SKIEN (VG) - Hei, dette er Veronica Orderud, og jeg hører på Mina hver dag. Og hvis ikke DU gjør det, så dreper jeg deg.

Dette utsagnet fikk NRK P3-lytterne servert av Veronica Orderud selv, ved lunsjtid tirsdag formiddag. Og reaksjonene har ikke latt vente på seg.

Jeg hører ikke på Mina, det blir for "vulgjært" for meg. Da får heller Veronica komme .

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 16-11-06 kl 10:37. Årsak: Beklager: skriveleif i overskrift. Veronica med "c"
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:43   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Har hun gått med på å spille inn det der? :sjåkka:

Det er jo nesten en tilståelse.

Gammel 16-11-06, 10:45   #3
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror ikke den dama der eier empati. I såfall skjuler hun det godt. Hun må da skjønne at det finns noen som sørger etter drapene. Alt for å få litt oppmerksomhet........

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:46   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Har hun gått med på å spille inn det der? :sjåkka:

Det er jo nesten en tilståelse.

Syns vi skal legge på 10 år på dommen, ja,

Gammel 16-11-06, 10:47   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gjorde hun det? Det hadde jeg aldri turt om jeg hadde vært dømt for mord

Gammel 16-11-06, 10:49   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Gjorde hun det? Det hadde jeg aldri turt om jeg hadde vært dømt for mord

Hun har vel ikke så mye å tape.

Gammel 16-11-06, 10:51   #7
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Programlederen er så fantastisk vulgær at jeg føler meg skikkelig oldis. Pleier å høre på P3, men når hennes program går, bytter jeg stasjon...

tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:44   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes i grunnen det sier ganske mye om intelligensen og modenhetsnivået hos Veronica Orderud. Det er vel ikke akkurat en passende replikk for en som sitter inne for trippeldrap, og dessuten hevder sin uskyld.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:47   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var da litt av en ytring hun kom med.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:55   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ikke hørt om Mina. P3 synes jeg ikke er noen seriøs kanal.

Gammel 16-11-06, 11:11   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Det som ER morsomt er Kommisjonen på Kanal24, med Antonsen og Golden. Man må kanskje være litt :ufølsom: der også, men innimellom ler jeg så jeg griner. Oagiee...

Gammel 16-11-06, 11:16   #12
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det som ER morsomt er Kommisjonen på Kanal24, med Antonsen og Golden. Man må kanskje være litt :ufølsom: der også, men innimellom ler jeg så jeg griner. Oagiee...

Og det geniale er at Kommisjonen utgis som podcast også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 14:21   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg var det sånn "så hu GJORDE det altså!".

En ting er selvironi, men når man uttrykker en sånn likegyldighet til en så alvorlig handling så er man kanskje ikke så fremmed fra å faktisk GJØRE det også...

(Jeg anser skyldspørsmålet i forhold til at hun PLANLA drapene som opp og avgjort. Det er hun dømt for. Men om hun faktisk var med på det er jo fortsatt ukjent. Men i MITT hode så fikk jeg enda mer inntrykk av en som ville vært kynisk nok. Faktisk.)

Gammel 17-11-06, 14:31   #14
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronica Orderud i P3)

Jeg lo i alle fall så jeg nesten datt av stolen da jeg hørte denne jingelen.

Men jeg er jo nesten ungdom.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 17:11   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Men jeg er jo nesten ungdom.

Du hører nok på Juntafil på lørdagene fremdeles!

Gammel 17-11-06, 23:13   #16
Butterfly
Superaktiv

Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Hører aldri på P3 jeg heller, men har jo fått med meg dette. Syntes bare det var teit jeg. Syntes mange (ingen her inne, tenker på de på tinget) henger seg opp i så mye rare, små ting.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:37   #17
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

tragisk.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:37   #18
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det var morsomt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 13:24   #19
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hørte litt på P3 i går formiddag og da kom det plutselig litt mer fra intervjuet med VO som var sendt dagen før. Blant annet svarte hun ja på at det hadde vært myyye lettere å være lesbisk og la ut som sitt forhold til Per og hvorfor hun var glad i ham. Det var jo forsåvidt greit nok, men jeg byttet kanal etter to minutter fordi jeg ble helt stressa av den skrikende stemmen og stadige latterhikstene.
Jeg vet ikke om jeg synes VG-sitatet var så innmari festlig, jeg er plutselig blitt litt prippen på sånt Men det har vel kanskje vel så mye med yrket mitt som journalist og at det der blir å dra det for langt. Det er jo tross alt mennesker som er døde...

Gammel 16-11-06, 13:33   #20
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med kiddo. Dessuten virker hun jo ikke helt frisk (naturlig nok), dermed burde hun beskyttes mot seg selv. Og de pårørende burde også slippe å høre henne på rikskringkastet radio.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.