Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ticket 2 Heaven i Trondheim?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 13:56   #1
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Ticket 2 Heaven i Trondheim?

Skal til Trondheim til helga. Er det noen som vet hvor jeg må dra for å få tak i T2H- klær? Luer, votter osv.

Gammel 19-10-08, 13:59   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ticket 2 Heaven i Trondheim?

Bebito og/ eller Lille Martine tror jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 14:00   #3
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Vet hvor Bebito er, men ikke Lille Martine.

Gammel 19-10-08, 14:02   #4
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Vet hvor Bebito er, men ikke Lille Martine.

Lille Martine er på Byhaven (hjørnet av Nordre gate og Olav Tryggvassons gate)

Gammel 19-10-08, 14:02   #5
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ligger det ikke en butikk ved Nedreelvehavn, ved siden av HI-Fi klubben, som selger klær til ticket 2 heaven? Like nedenfor rundkjøringen før man kjører opp mot Buran?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 14:02   #6
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Ligger det ikke en butikk ved Nedreelvehavn, ved siden av HI-Fi klubben, som selger klær til ticket 2 heaven? Like nedenfor rundkjøringen før man kjører opp mot Buran?

Jepp, det er Bebito.

Gammel 19-10-08, 14:03   #7
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Lille Martine er på Byhaven (hjørnet av Nordre gate og Olav Tryggvassons gate)

Hjertelig takk!

Gammel 19-10-08, 14:18   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig tror jeg ikke at Lille Martine tar inn luer og sånn fra TTH - De kjører på Kivat de. (lurer på om jeg har spurt om det der engang)

Gammel 19-10-08, 14:24   #9
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig tror jeg ikke at Lille Martine tar inn luer og sånn fra TTH - De kjører på Kivat de. (lurer på om jeg har spurt om det der engang)

Jeg tror du har rett der.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.