Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-08, 01:12   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?

Jeg synes det er kjedelig å legge seg, og enda kjedeligere å stå opp om morningen. Kunne ønske det var motsatt. Andre her som er likedan?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 01:20   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?

En av de tingene som jeg setter størst pris på med å være voksen er å være oppe så lenge man vil. Riktignok lover jeg bot og bedring hver morgen da klokka ringer..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 01:27   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja jeg er vel som deg
Jeg synes det er så godt å sitte oppe noen timer etter at ungene er i seng, men de timene går så altfor fort. Om morran så skulle jeg gjerne ha ligget lenge.

Gammel 21-10-08, 02:07   #4
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

åå jeg kjenner meg bare SÅ godt igjen.

Jeg elsker kveldene, liker å sitte oppe å vase og slappe av og er alltid alt for treg i seng
Angrer hver morgen, men får jo sovet til halv ni. Da må vi opp for å være i barnehagen til halv ti.

Ellers så jobber jeg jo 75% aktiv natt og det passer jo meg supert Har ingen dagvakter jeg må kave meg opp til

Gammel 21-10-08, 06:56   #5
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har det helt motsatt. Synes det er deilig å legge seg om kvelden og enda bedre er det å stå opp til en ny dag.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 07:05   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I går var det bare deilig å legge seg. Jeg var så trøtt at jeg holdt på å segne om i stua. La meg klokken 21.15, og sluknet momentant. Fikk sove til 0600, og sov GODT hele natta.

Likevel er det et sabla ork å komme seg opp av senga.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 07:07   #7
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns det er deilig å krype under dyna litt tidlig og kunne ligge å lese en stund,mens mannen min sitter og ser TV feks.
Syns samtidig det er helt grusomt når klokka ringer 06.30.
Spesielt på denne årstiden.

Sist redigert av nikki : 21-10-08 kl 08:01.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 07:56   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde jeg fått sove til 0730 hadde jeg vært en lykkelig kvinne. I går var det morgen 0500, og i dag 0600.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:04   #9
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hadde jeg fått sove til 0730 hadde jeg vært en lykkelig kvinne. I går var det morgen 0500, og i dag 0600.

Opps...skrev feil.
Jeg mente 06.30,hadde vært veldig fornøyd om jeg kunne sove til halv åtte.

05.00 og 06.00 høres fryktelig ut,men du har jo så små barn så jeg regner med at det er de som mener at det er morgen da.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:15   #10
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns det er kjedelig å reise seg fra sofa'n for å gå i senga, men det er utrolig deilig å legge seg. Det beste jeg vet. Og, så fornuftig som jeg er så er jeg i seng til halv elleve, stort sett. Ellers fungerer jeg ikke på dagene. Ble litt overgang å stå opp 07 hver morgen etter at vi fikk skolejente i huset + en baby som våkner om natta.

Skulle gjerne klart meg med mindre søvn. Jeg bør ha 8 timer, mens mannen syns 6 timer er nok.

Gammel 21-10-08, 08:16   #11
Left
Passiv

Standard

Jeg er stort sett i seng til kl 23 - stort sett ja - og ligger da gjerne og leser en stund. Om morgenen får jeg sove til 7 som oftest, og behøver ikke å stå opp med en gang fordi barna ser litt på TV.

jeg var mye mer natterangler før, og likte da å sove til langt utover. Å sove til 11-12 var deilig. Nå står jeg sjelden opp senere enn 09.30 hvis jeg får sove lenge, og da synes jeg nesten jeg har dratt meg halve dagen. Liker å stå opp egentlig.

Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:20   #12
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det verste med å legge seg er at jeg vet at da sovner jeg - og så må jeg stå opp igjen. Å legge seg er nesten som å starte neste dag, og derfor utsetter jeg det. Dermed blir starten på neste dag enda verre... må skjerpe meg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:22   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke vett til å komme meg i seng til rett tid, men når jeg først er i seng er det deilig. Å stå opp derimot...

Gammel 21-10-08, 08:24   #14
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker å legge meg! Men jeg gjør det likevel ikke så tidlig som jeg burde, for jeg må jo bare ditt og datt og dott før jeg kommer så langt...

Å stå opp er pyton for tida, men det er nok fordi LilleBrun alltid er minst litt syk og har dårlige netter. Så da er morgenen et slit før jeg kommer til bevissthet et par timer etter jeg har stått opp

Gammel 21-10-08, 08:54   #15
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Etter 2 år med Mathias sine søvnproblemer så er det ikke noe kjekt hverken å legge seg eller å stå opp lengre nei. Føler alt har dreid seg om søvn siden vi fikk ham. For å ikke stresse meg opp slik at jeg ikke får sove så må jeg legge meg tidlig (22-22.30). Jeg sovner relativt greit, men våkner ofte etter et par timer og får ikke sove. Så våkner M og gråter og styrer et par timer.

Når jeg jobber kveld jobber jeg til 23, så da får jeg ikke sove når jeg kommer hjem. Jobber jeg dag, begynner jeg kl 07, og må opp kl 06.

Savner å kunne slappe av og sitte litt lengre oppe i helgene uten å føle at jeg må legge meg. Savner å ta god søvn som en selvfølge...

Gammel 21-10-08, 08:54   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er deilig å legge seg, men jeg klarer allikvel aldri å komme meg i seng til normale tider. Spesielt ikke de kveldene i uka jeg er hos ei venninne som bor en halvtimes kjøring fra meg, da er jeg sjelden hjemme før 2. :trøtt:
Nå har jeg heldigvis unger som kan sove lenge, babyen våkner sjelden før 8 og sover hele natta fra kl. 18.

Gammel 21-10-08, 09:15   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Ja jeg er vel som deg
Jeg synes det er så godt å sitte oppe noen timer etter at ungene er i seng, men de timene går så altfor fort. Om morran så skulle jeg gjerne ha ligget lenge.

Jepp!

Gammel 21-10-08, 09:26   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jevnt over det er godt å legge seg, men pyton å stå opp.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 09:28   #19
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har ikke vett til å komme meg i seng til rett tid, men når jeg først er i seng er det deilig. Å stå opp derimot...

Samme her...

Gammel 21-10-08, 09:35   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ordentlig b-menneske, og übertrøtt om morgenen. Jeg kunne gitt armen min for å sove lenger som regel. Jeg har problemer med å komme meg i seng i rimelig tid, men når man først har kommet under dyna med en bok er det veldig deilig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.