|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Ja jeg er vel som deg
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?åå jeg kjenner meg bare SÅ godt igjen.
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg har det helt motsatt. Synes det er deilig å legge seg om kvelden og enda bedre er det å stå opp til en ny dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?I går var det bare deilig å legge seg. Jeg var så trøtt at jeg holdt på å segne om i stua. La meg klokken 21.15, og sluknet momentant. Fikk sove til 0600, og sov GODT hele natta.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg syns det er deilig å krype under dyna litt tidlig og kunne ligge å lese en stund,mens mannen min sitter og ser TV feks. Sist redigert av nikki : 21-10-08 kl 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Hadde jeg fått sove til 0730 hadde jeg vært en lykkelig kvinne. I går var det morgen 0500, og i dag 0600.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?
Opps...skrev feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg syns det er kjedelig å reise seg fra sofa'n for å gå i senga, men det er utrolig deilig å legge seg. Det beste jeg vet. Og, så fornuftig som jeg er så er jeg i seng til halv elleve, stort sett. Ellers fungerer jeg ikke på dagene. Ble litt overgang å stå opp 07 hver morgen etter at vi fikk skolejente i huset + en baby som våkner om natta.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg er stort sett i seng til kl 23 - stort sett ja - og ligger da gjerne og leser en stund. Om morgenen får jeg sove til 7 som oftest, og behøver ikke å stå opp med en gang fordi barna ser litt på TV. |
![]() |
![]() |
#12 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Det verste med å legge seg er at jeg vet at da sovner jeg - og så må jeg stå opp igjen. Å legge seg er nesten som å starte neste dag, og derfor utsetter jeg det. Dermed blir starten på neste dag enda verre... må skjerpe meg.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg har ikke vett til å komme meg i seng til rett tid, men når jeg først er i seng er det deilig. Å stå opp derimot...
![]() |
#14 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg elsker å legge meg! Men jeg gjør det likevel ikke så tidlig som jeg burde, for jeg må jo bare ditt og datt og dott før jeg kommer så langt...
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Etter 2 år med Mathias sine søvnproblemer så er det ikke noe kjekt hverken å legge seg eller å stå opp lengre nei. Føler alt har dreid seg om søvn siden vi fikk ham. For å ikke stresse meg opp slik at jeg ikke får sove så må jeg legge meg tidlig (22-22.30). Jeg sovner relativt greit, men våkner ofte etter et par timer og får ikke sove. Så våkner M og gråter og styrer et par timer.
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg synes det er deilig å legge seg, men jeg klarer allikvel aldri å komme meg i seng til normale tider. Spesielt ikke de kveldene i uka jeg er hos ei venninne som bor en halvtimes kjøring fra meg, da er jeg sjelden hjemme før 2.
![]() |
#17 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jepp!
![]() |
![]() |
#19 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() |
#20 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvorfor er det så kjedelig å legge seg?Jeg er ordentlig b-menneske, og übertrøtt om morgenen. Jeg kunne gitt armen min for å sove lenger som regel. Jeg har problemer med å komme meg i seng i rimelig tid, men når man først har kommet under dyna med en bok er det veldig deilig.
![]() |
|
|