Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 20:59   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?

Vi er som kjent på flyttefot, og trenger i den anledning nye hvitevarer. Jeg har funnet en superduper vaskemaskin og tørketrommel (fra Bosch) som ser ut til å ha alt vi kan begjære av funksjoner og kapasitet. MEN! De er svarte. De skal stå på badet. Badet er nytt og fint, med hvite vegger og beigeaktig gulv. Det er dusjhjørne med glassvegger og høyglanset hvit innredning. Badet er lite.

Så, hva tror folket? Blir svart vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre vanvittig stygt? Min kjære mener de blir monumentale uansett, og ruver noe vanvittig uansett om de er svarte eller hvite. Jeg er mer usikker. Hva bør jeg velge? (Hvis jeg skal ha hvitt blir det ikke disse maskinene. Dette er en pakkeløsning som gir en besparing på 2500 kr og kommer kun i svart.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.