Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Cloverfield

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 18:36   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cloverfield

Har barnefri til i morgen (DET er sjelden), så jeg og mannen har bestilt kinobilletter! Skal se Cloverfield kl. 21.45. Noen som har sett den? Er den bra? Ser veldig spennende ut.

Gammel 17-02-08, 00:34   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cloverfield

Har sett den nå og den var faktisk ganske bra. IKKE egnet for folk som blir fort kvalme og svimle, da hele filmen er som en dokumentar filmet av en av skuespillerne. Det går veldig rundt og rundt til tider og jeg kjente jeg måtte brekke meg litt.
Første kvarteret av filmen var litt sånn "eeh okei, er hele filmen sånn?", så jeg var litt redd jeg hadde prøvde å ignorere UVI, bekkenplager og alt for ingenting, men med en gang ting begynte å skje ble det veldig spennende. Spesiell film.

Jeg likte den godt.

Gammel 17-02-08, 10:14   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Er den ikke filmet ca på samme måte som Blair Wich? Med håndholdt liksom? Tror det er det som er med på å gjøre den såpass spesiell. Jeg gleder meg ialfall.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 10:17   #4
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Vi så den her om dagen, og for å være helt ærlig så synes jeg det var en ræva film. Det var bortkastet tid for min del....

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 11:14   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hørte noen bak oss som sa det i det samme filmen sluttet.
Tror nok det er en litt for spesiell type film, egentlig. Både jeg og mannen syntes den var knall.

Gammel 17-02-08, 13:55   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi likte den også selv om slutten var litt irriterende. Som forventet i grunn, men jeg vil jo vite mer.

Var litt skeptisk på forhånd på grunn av filmingen med håndholdt kamera, jeg klarer jo ikke spille playstation engang uten å bli kvalm, men det var heldigvis ikke noe problem i det hele tatt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 14:36   #7
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Filmen var et eneste stort gjesp og da den sluttet så brast salen ut i latter

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 19:45   #8
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker spesielle filmer så denne gleder jeg meg til å se.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 20:07   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble kvalm.. Det gikk trillrundt for meg, og jeg blir mektig irritert av slik filming. Jeg så den i USA, og jeg visste ingenting om filmen før jeg satt meg. Hadde jeg visst hva det var, hadde jeg ikke gått.
Men, men.. Spist er spist, sett er sett.

Gammel 29-10-08, 20:49   #10
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitter her å leter etter en annen gammel tråd, men må bare slenge inn en liten kommentar her.

Vi så denne for en tid tilbake sammen med en venn av oss, han holdt på å kjede seg i hjel tror jeg mens jeg syntes det var en ganske så bra film. Må innrømme at jeg liker best å se filmer alene med samboeren min, for han kommenterer ikke og uffer og akker seg gjennom filmer han ikke selv liker(ikke noe er mer plagsomt når man ser på film).

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:54   #11
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Må innrømme at jeg liker best å se filmer alene med samboeren min, for han kommenterer ikke og uffer og akker seg gjennom filmer han ikke selv liker(ikke noe er mer plagsomt når man ser på film).

Enig med du! Kan ikke fordra å se filmer med folk som ikke kan holde kjeft.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:41   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Enig med du! Kan ikke fordra å se filmer med folk som ikke kan holde kjeft.

Åh, jaaa! Jeg fikk nettopp vite at ei av mine beste venninner (har ikke vært på kino med henne før) sitter og prater høyt i filmene på kinoen, og da kjente jeg at jeg hadde litt lyst å banke henne.
Jeg går ikke på kino med henne!! Jeg får raserianfall av folk som prater høyt på kino! Skal de prate, kan de gå på kafé eller noe heller, ikke plage alle andre rundt seg. GAAAAH!!

Gammel 29-10-08, 21:45   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke det at jeg har sett denne filmen, men ei venninne og gubben sitter og spør om ting under filmer. Spør meg altså. Akkurat som jeg vet noe mer enn de... Får helt fnatt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 21:30   #14
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh, jaaa! Jeg fikk nettopp vite at ei av mine beste venninner (har ikke vært på kino med henne før) sitter og prater høyt i filmene på kinoen, og da kjente jeg at jeg hadde litt lyst å banke henne.
Jeg går ikke på kino med henne!! Jeg får raserianfall av folk som prater høyt på kino! Skal de prate, kan de gå på kafé eller noe heller, ikke plage alle andre rundt seg. GAAAAH!!

Kjenner jeg nesten blir litt rørt Får den følelsen i blant når vi er på kino eller ser flim med enkelte. Bla. en gang noen 15-16 åringer pratet nesten under hele filmen(på kino), en av de rakk tom. å snakke litt i telefonen og fortelle at de var på kino *gRRR*

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.