Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den siste revejakta

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 20:33   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Den siste revejakta

Jeg og mannen var på snikpremiere kl. 14 i dag. Ofret en av sommerens veldig få soldager på å gå på kino, men den var absolutt verdt det. Både jeg og mannen gikk smilende ut av kinoen - en virkelig feelgood-film. Kristoffer Joner og Nicolai Cleve Broch er bare herlige som Carl og Robert, og manuset er absolutt tro mot Ambjørnsens bok.

Absolutt en norsk film som fortjener å bli sett. Jeg gleder meg allerede til den kommer på dvd ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:35   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den siste revejakta

JEg traff Cleve Broch på BR leker under Amanda. Han var så lekker!! OG nyklippet!

Gammel 24-08-08, 20:36   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

JEg traff Cleve Broch på BR leker under Amanda. Han var så lekker!! OG nyklippet!

Hehe, han var en smule overgrodd i starten av filmen, men gutten er kjekk, ja!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 20:37   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ja. Gubbisen. Jeg husker han fra den spede begynnelse. "LEkestue" var det vel.

Gammel 27-12-08, 12:51   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

No drar eg opp denne tråden berre for å klage mi nød over en dårlig film. Syns den var heilt tåpelig. To gode ting riktignok, Kristoffer Joner spelar godt og filmmusikken var smashing.

Fleire som har sett?

Gammel 27-12-08, 13:05   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Så denne på kino og på nytt på dvd nå i jula. Jeg syns filmen er bra.

Gammel 27-12-08, 13:19   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte ikke boka, så jeg hopper over hele filmen hvis det er en trøst, Haugtussa.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 13:48   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lo og lo!! Syntes filmen var skikkelig bra. Kristoffer Joner er vel det beste Norge har fått på film siden Elsa Lystad i "Den grønne heisen".Syntes de tok boka midt på kornet.

Ansiktet til Kristoffer Joner etter at han har kastet bilnøklene ut i dammen er verdt hele filmen!!

Gammel 27-12-08, 14:49   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Så filmen for noen få dager siden - synes den var veldig bra.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 14:55   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne må jeg få sett. De holdt på med opptak midt i sentrum og det var flere enn én gang jeg ble stoppet og måtte vente på å få passere.

Gammel 27-12-08, 17:32   #11
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den var bra, og morsom.

Gammel 27-12-08, 19:42   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kva er bra med den da egentlig?

Mulig eg er litt prega av å ha mitt daglige virke blant hasjskada ungdom, men sjøl utover det finne eg ikkje all verda formidlande med denne filmen.

Gammel 27-12-08, 19:43   #13
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal se filmen i kveld.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 13:26   #14
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Likte boka og skal se filmen. Synes Joner er mye kjekkere enn Cleve Broch, jeg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.