Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dumme lokale ICA-butikken

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 11:56   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Dumme lokale ICA-butikken

Den er dum, dum, dum! De har sluttet å føre pepperoni fra Grilstad. De har mange andre varianter men altså ikke pepperoni. Det er det eneste pålegget storepropell spiser om dagen. Jeg hadde ikke sett at siste pepperoni var tatt og hadde ikke kjøpt inn nytt. Resultatet var en gutt som ikke spiste før skolen. Jeg drar på butikken og skal kjøpe pålegg til gutten og skal innom skolen for å levere det så han får seg mat. Så har de altså ikke! Jeg kjøpte senest der i forrige uke. Neida, de har plutselig sluttet med å føre det.

Gammel 07-11-08, 11:58   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dumme lokale ICA-butikken

Send klage til hovedkontoret å be de sporenstraks om å ta den inn igjen.

Makan.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 11:59   #3
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Stakars gutten din! Vet hva det er med unger som er sære i matveien ja.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 12:04   #4
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Har du spurt om de kan skaffe det selv om det er tatt ut av primærsortimentet? Ofte kan butikkene gjøre det altså, jeg har selv jobbet på Mega i mine yngre dager og vi klarte å skaffe mye av det kundene ønsket.

Gammel 07-11-08, 12:05   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Tenk å ikke sette opp en stor plakat om saken. Vanligvis har jeg alltid 1 pakke eller 10 liggende på lager i kjøleskapet. Nå var altså lageret tomt. Svært sjelden det skjer.

Gammel 07-11-08, 12:07   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Har du spurt om de kan skaffe det selv om det er tatt ut av primærsortimentet? Ofte kan butikkene gjøre det altså, jeg har selv jobbet på Mega i mine yngre dager og vi klarte å skaffe mye av det kundene ønsket.

Jeg ble helt sjokkert når jeg stod der og lette gjennom hyllene. Hentet en ansatt som sjekket opp før meg. Jeg spurte ikke om de kunne ta den inn igjen. Det må gjøres neste gang.

Gammel 07-11-08, 12:33   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg ble helt sjokkert når jeg stod der og lette gjennom hyllene. Hentet en ansatt som sjekket opp før meg. Jeg spurte ikke om de kunne ta den inn igjen. Det må gjøres neste gang.

Ja, det må du gjøre! Godt mulig de kan skaffe den for deg altså. De burde jo vært såpass serviceinnstillte at de gjorde det uoppfordret men..

Gammel 07-11-08, 17:23   #8
Kneazle
Passiv

Standard

Send mail til Grilstad og forklar problemet. Kanskje de kan sende en liten forsyning til en trofast kunde.
firmapost@grilstad.no

Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 19:32   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Det kan være en ide.

Gammel 08-11-08, 16:08   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Send mail til Grilstad og forklar problemet. Kanskje de kan sende en liten forsyning til en trofast kunde.
firmapost@grilstad.no

Veldig god idè.
Da jeg var gravid og i USA fikk jeg så lyst på Maarud potetgull med ost og løk. Hadde selvsagt prøvd å tygge meg gjennom alle de amerikanske utgavene uten at de hadde smaken jeg lengtet etter. Et brev og en telefon til Maarud gjorde at jeg fikk levert to kasser på døra, helt gratis. Gjett om det var en gravid kjerring som sendte takkekort!

Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 20:33   #11
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Veldig god idè.
Da jeg var gravid og i USA fikk jeg så lyst på Maarud potetgull med ost og løk. Hadde selvsagt prøvd å tygge meg gjennom alle de amerikanske utgavene uten at de hadde smaken jeg lengtet etter. Et brev og en telefon til Maarud gjorde at jeg fikk levert to kasser på døra, helt gratis. Gjett om det var en gravid kjerring som sendte takkekort!

Haha, så utrolig bra. Se det kaller man service.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 00:40   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Haha, så utrolig bra. Se det kaller man service.

De ante vel at det ville komme en brevbombe i motsatt fall.
Pica er alvorlige greier og gravide kjerringer er som kjent særdeles ustabile.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.