|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Dumme lokale ICA-butikkenDen er dum, dum, dum!
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dumme lokale ICA-butikkenSend klage til hovedkontoret å be de sporenstraks om å ta den inn igjen.
![]() |
#3 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dumme lokale ICA-butikkenStakars gutten din! Vet hva det er med unger som er sære i matveien ja.
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Dumme lokale ICA-butikkenHar du spurt om de kan skaffe det selv om det er tatt ut av primærsortimentet? Ofte kan butikkene gjøre det altså, jeg har selv jobbet på Mega i mine yngre dager og vi klarte å skaffe mye av det kundene ønsket.
![]() |
#5 |
superbruker
|
![]() Sv: Dumme lokale ICA-butikkenTenk å ikke sette opp en stor plakat om saken. Vanligvis har jeg alltid 1 pakke eller 10 liggende på lager i kjøleskapet. Nå var altså lageret tomt. Svært sjelden det skjer.
![]() |
#6 |
superbruker
|
![]() Sv: Dumme lokale ICA-butikken
Jeg ble helt sjokkert når jeg stod der og lette gjennom hyllene. Hentet en ansatt som sjekket opp før meg. Jeg spurte ikke om de kunne ta den inn igjen. Det må gjøres neste gang.
![]() |
#7 |
Sånn passe sane
|
Ja, det må du gjøre! Godt mulig de kan skaffe den for deg altså. De burde jo vært såpass serviceinnstillte at de gjorde det uoppfordret men..
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Dumme lokale ICA-butikkenSend mail til Grilstad og forklar problemet. Kanskje de kan sende en liten forsyning til en trofast kunde. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
Veldig god idè. |
![]() |
![]() |
#11 |
Princess Skids and Scars
|