|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Noen som kun leser teori (med glede)?Tar master i film- og fjernsynsvitenskap, så det blir liksom kun "skjønnlitterær" film og tv på meg. Absolutt alt jeg leser (unntatt avisen seff) er teoretisk. At jeg bare leser teori kan jo ha noe med at jeg konstant henger etter i pensum, men det er jo så underholdende! Noen andre som får gåsehud eller dype øyeblikk av å lese Adorno e.l.?
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kun leser teori (med glede)?Fett! Hvilke typer teorier/fagbøker går det i? Er alltid på jakt etter noe nytt å snuse i.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. Sist redigert av to hen : 22-11-06 kl 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Noen som kun leser teori (med glede)?Jeg får ikke gåsehud av Adorno nei, men mannen min får det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som kun leser teori (med glede)?Leser teori med glede!! |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
|
![]() Sv: Noen som kun leser teori (med glede)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Noen som kun leser teori (med glede)?Jeg leser teori med stor glede, men jeg kan ikke greie meg uten å ha en roman liggende. Ja takk, begge deler, sier jeg.
![]() |
|
|