|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Utdrikningslag eller utdritningslag?Hva hadde/vil du ha? (om du ikke tenker gifte deg, så kan du svare om atte hvis du nå en gang skulle)
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Ingen utdritning på meg nei, heldigvis. Det var koselig, smakfullt og veldig artig, og ingen ble så dritings at det ble noe tull. Husker tilbake på utdrikningslaget mitt med glede. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde ikke noe utdrikningslag av fri vilje og min forlover forstod hvorfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Mine venner kjente meg heldigvis godt nok til å vite at jeg ikke hadde lyst på noe utdriting. Hadde et helt fantastisk utdrikkingslag, men hyggelige aktiviteter og passe mye drikking.
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde utdrikningslag. Det gikk etter mine premisser |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Enig med deg, Sitron. Jeg skyr egentlig utdrikningslag som pesten. Det er hyggelig med en jentefest eller gå ut og spise, men å invitere strippere osv synes jeg er blodharry. Hadde heller ikke nølt et sekund med å forlate "åstedet" hvis mitt evt. utdrikningslag hadde blitt et utdritningslag. Spiller ingen rolle om det hadde kostet gjestene flerfoldige hundrelapper, men nå er de klar over mitt syn så det hadde nok blitt en hyggelig fest uten de store overraskelsene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Mitt utdrikningslag var veldig hyggelig. Vennene mine kjenner meg nemlig godt nok til å vite at jeg ville nektet plent å gjøre ting som gir meg dødsangst eller dødelig pinlige ting. Vett i skallen har de også.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Det dummeste jeg ser er folk som nedverdiger seg selv til å gå langs Karl Johan i bunny-antrekk og mintgrønne nylonstrømper eller sitter utenfor McDonalds og dytter i seg burgere samtidig som de skal si bestemte fraser til forbipasserende.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg ville ikke ha utdrikningslag, da dette er et ord som gir meg nesten like store grøsninger som "Grete Waitz-løpet" eller "danskebåten". :grøss:
![]() |
#10 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Om det var utdrikning eller utdritning kommer an på øynene som ser. Jeg hadde det gøy, alt var smakfullt utført og jeg slapp himlende blikk fra fremmede mennesker. Litt vennskapelig "bantering" hører med, utdritning er ukult- jeg hadde nektet å selge bollemus på Karl Johan ol!
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?
Signerer denne. Eller, det vil si, jeg har ikke hatt noe utdrikningslag ennå, men når jeg en dag skal, så blir det null pinligheter og dødsangst. Det har det ikke vært i noen av de jeg har vært i heller. Massasje, bowling, piknik, gaveleker og rebusløp har vi holdt på med, alt i felleskap og bare hygge.
![]() |
#13 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
Hyggelig utdrikningslag er slik!
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Det verste eksempelet på utrikningslag observerte jeg utenfor der jeg bodde før, vegg i vegg med et bordell. Da kom det en buss full av drita gubber og ramlet inn på bordellet. Noe så utrolig ekkelt, respektløst og kvalmt.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Har man gode venner, så blir det ikke utdritningslag, slik jeg ser det.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 28-11-06 kl 13:54. Årsak: man, ikke mange... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
interlektuell
Signerer. En hyggelig siste skravlekveld med jentene før bryllupet.
![]() |
#17 |
villende
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Tja. Øyet som ser? Det viktigste er vel at de som arrangerer finner på noe som bruden syns er gøy, og blir det litt latter ut av det i samme slengen så er jo det bare en bonus. Jeg er helt klart for utdrikningslag med aktiviteter tilpasset bruden. Liker hun best rolige jentekvelder så har man det, liker hun litt futt og fart så har man det. Jeg har selv blitt drukket ut med rebusløp og CD-innspilling, avsluttet med en kjempekoselig vennemiddag. Helt topp i mine øyne. Jeg har vært med å arrangere andre utdrikningslag både av den rolige og den ”hektiske” varianten, og i de aller fleste tilfeller har bruden vært godt fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Det virker som om alle sammen er ganske enige her, jeg deler forøvrig den oppfatningen. Hvorfor er det likevel så mange utdritningslag å se på byen en lørdag formiddag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg ønsker meg ikke noe utdritningslag om jeg skal gifte meg. Om forloveden min arrangerer et utdrikningslag for meg, skal to kriterier oppfylles: 1) det skal være en hyggelig aften med gode venninner, og 2) det skal ikke koste gjestene for mye. Da man blir bedt i bryllup bir det gjerne en del utlegg til gave, klær, frisør osv, og jeg ønsker ikke å ruinere venninnene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg spurte i ettertid om den flyturen ville ha blitt dyr for deltakerne, siden jeg ikke ville at folk skulle bruke så veldig mye penger på meg. Men det hadde visst vært veldig overkommelig. Nuvel, hos meg endte de opp med å spandere pizza og litt vin, og det er jo bare koselig. Men hadde hver enkelt måtte ut med store beløp for å være med, hadde jeg blitt flau og sint.
![]() |
|
|