|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tom Waits ...På radioadressa spilles en duett av Tom Waits og en annen artist... noen som skjønner hvilken låt jeg mener.. jeg klarer alltid å glemme hva den heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Tom Waits....Jeg kommer i farta bare på en, som han synger med en dame. Den begynner med at hun ber om en Manhattan, og jeg tror det er Tom Waits som er bartenderen.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tom Waits....Han har en hel plate med Crystal Gale, One from the Heart, som har mange rolige, deilige sanger. Jeg elsker "... and I'm sick'n'tired of picking up after you!"
![]() |
#5 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Tom Waits....Han synger sammen med en mann, og det er et eller annet med rain... moses..eller noah... Jeg klarer bare ikke å huske. Sliter veldig med hukommelsen for tiden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tom Waits...."Jesus Blood Never Failed Me Yet"? Det er den eneste duetten med en mann jeg kan komme på. Gavin et eller annet? *google*
![]() |
#7 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Tom Waits....Nei, ikke noe i den dur.. men ikke søren om jeg husker.. Jeg trodde først det var en sang med Louis Armstrong, litt i den gata... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tom Waits....Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men til gjengjeld fikk jeg hørt på "Never talk to strangers" igjen. Det var long overdue.
![]() |
|
|