|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)http://www.nettavisen.no/verden/article818425.ece
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Jeg blir kvalmDet er til å bli kvalm av ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg blir kvalmSå om en hund knuller en dame, så er det fælt? Altså; jeg syns ikke noe om dyresex generelt sett, men jeg kan faktisk ikke se overlasten i alle tilfeller.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg blir kvalmHvilken skade oppstår når en hund frivillig tar seg til rette om en dame står med rompa bar mot den?
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg blir kvalmSå bortsett fra tanken om at dyresex ikke tiltaler deg, hva er fælt med overnevnte situasjon?
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg blir kvalmSå du mener at dyret ikke nødvendigvis lider overlast i overnevnte tilfelle?
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir kvalm(nettavisen)Jeg tor nok dyret lider overlast UANSETT. Det er en helt unormal situasjon for et dyr.
![]() |
#12 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)Jeg tror ikke en hund egentlig bryr seg så mye om hvor han putter dingsen sin hen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)Synes ikke det er normalt at en hund skal "knulle" en dame eller omvendt for den saks skyld.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)Jo så absolutt. Jeg har en hanhund og to tisper, for å få han tent driver de å herjer vettet av seg med å slikke han her og der, bl.a. i ørene. De nærmest kommanderer han. Helt unaturlig at en hund gjør noe med et menneske.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)
Jeg tror ikke vi har noe eksplisitt forbud mot dyresex i Norge heller, for den del.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)Et dyr kan ikke reflektere over eventuelle konsekvenser av det som blir gjort. Menneskene er overlegne og har derved ansvar for å ikke utnytte dem som er svakere enn dem. Hva når hunden blir mannevond og går til angrep på nye kjæresten til hans "dame". Skal den avlives da, eller skal vi stille den til ansvar som et annet menneske og sende ham i fengsel for noen måneder til å tenke seg bedre om neste gang han har lyst til å utøve vold? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)Det er det verste av alt at dyresex er lovlig desverre i Norge, helt horribelt mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)Isj så ekkelt da. Att det går ant spør du meg, nå som verden er så opplyst som det den er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg blir kvalm (TV2 Nettavisen)
Det har da ingen verdens ting med opplyst eller ikke å gjøre. Det går på seksuelle preferanser. Noen, dessverre, liker dyr. Noen er til og med forelsket i dem. Det er langt mer komplekst enn å være opplyst eller ikke.
![]() |
|
|