|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Julepynt!Hva slags julepynt synes du er fint? Hva slags julepynt skal du kjøpe i år?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!Akkurat min stil! Jeg og mannen er minimalistiske av oss, men i jula kommer det litt harryfaktor inn allikevel. Jeg liker jo best stilren julepynt, men så var det dette med barndomspynten da, og ikke minst det eldste har laget hjemme og i barnehagen.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Julepynt!Det hørtes ut som et flott tre Iset! Tror vårt blir i rødt og sølv, med disse kulene som jeg har lagt inn over, og kanskje jeg knyter røde sløyfer på noen greiner (det er faktisk veldig fint!). Og vi må ha masse små lys. Gjenstår egentlig bare å finne en ikke-så-altfor-grell stjerne til å ha i toppen. Vi er begge oppvokst med stjerne i toppen, så det må vi ha.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Julepynt!Sølv, gull og et lite innsøag av rødt har vi på treet. Det er ganske fint, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Julepynt!Jeg liker engler bedre enn nisser.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Julepynt!Engler og nisser ja! Det er et valg man må ta. Tror kanskje vi greier oss uten i år. Liker egentlig hverken engler eller nisser noe særlig. Tror jeg får holde meg til pyntekuler, lys og litt sånt.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Julepynt!Vi har ingen vinduer der det passer å ha adventsstjerne. Irriterende. Gleder meg til vi snart kjøper hus, neste jul blir det mye morsommere å pynte.
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Julepynt!Favorittpynten min er de røde hjemmelagde hjertene som Mjau her inne har laget til meg.
![]() |
#9 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!Juletreet vårt finnes ikke stilfult, men det er fullt av minner og vi kunne ikke tenkt oss noe annet. Vårt tre har plass til det både våre unger og venners unger har laget. Her har vi også julepynt etter de som ikke er blandt oss lenger. Det blir mange gode minner og "husker du?" historier, når vi pynter treet sammen med ungene.
![]() |
#10 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Julepynt!Siden vi ikke skal være her i jula kommer vi ikke til å pynte så masse.. Vi skal ha opp adventsstjerna som jeg mekket selv, noen kuler, adventstake, noen russiske tre-jule-kuler som ser ut som løkkupler, og en russisk krybbe i tre.
![]() |
#11 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Julepynt!Vår jul er ikke så mye rød, mest sølv,hvit og blå.
![]() |
#12 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julepynt!Hvitt, rødt og sølv er jul for meg
![]() |
#13 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Julepynt!Jeg er mye mer glad i engler enn i julenisser. Jeg pynter hovedsakelig med røde duker og lysestaker med hvite lys i/telysholdere. Røde tulipaner og Amaryllis er også et must. Har noen få pyntegreier som jeg må ha frem, bl.a. de tre vise menn som det var bilde av lengre oppe her. De tar jeg frem til advent. Juletreet pyntes med litt ymse, der er jeg ikke så opptatt av at det skal matche og være i en spesiell farge. Synes det er koseligere med de tingene som har hver sin historie, bl.a. har jeg laget noen av tingene, noen er gaver o.l. Men glitter skal det ikke på mitt juletre, det liker jeg ikke. Mannen vil ha det, men har skjønt at der er det ikke rom for diskusjon med Noba.
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Julepynt!Jeg er ganske gjerrig når det kommer til juletrepynten, så det går mye i Europriskuler på treet.
![]() |
![]() |
#15 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!Jeg drar frem samme julepynt år etter år. Det som er ødelagt kaster jeg. Ungenes pynt står også fint femme. Jeg samler nissene på en plass, og englene en annen. Juletreet har kuler i gull, rødt, sølv, grønt og blått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Julepynt!
:myser: De så fine ut! Hva er de laget av, og hvordan? |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
![]() Sv: Julepynt!Så lenge ungene er små og kommer hjem med ymse hjemmelaget julepynt synes jeg det bør stå fremme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I farta!!
|
![]() Sv: Julepynt!Juletreet er stort sett raudt og gull men litt heimelaga pynt og litt pynt fra eg var liten. Ellers er det nisser, engler og raude lys, julestjerner og amaryllis. Skal ikkje kjøpe noko spesielt i år. Har bra med pynt og har ikkje tenkt å bytte ut på mange, mange år. Eg hugsar enda nissane mamma hadde i alle år, DA var det jul når dei kom fram.
![]() |
#19 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julepynt!
![]() |
|
|