|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() En hyllest til snøen, hagen vår og en deilig lørdag! :glis:Idag hadde jeg planen klar; jeg skulle gå ut med barna, måke snø, akebaner, snøborger, lage snømenn osv, så fort jeg kom til bevissthet, og gubben skulle få ta igjen all den tapte husarbeid-tiden sin de siste 3 ukene (minst 3 uker. Her i huset er trenden at jeg rydder/panikkrydder endel innimellom, mens mannen utsetter og "ser_ikke_hva_som_bør_gjøres_når"... og når det endelig blir kunngjort at han har endel å ta igjen bør jeg ikke være tilstede under hans del av husarbeidet. Ellers blir stemningen i huset lett amper... ) Ok. Nok sladder om gubbens late husarbeidsvaner.
![]() |
#3 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En hyllest til snøen, hagen vår og en deilig lørdag! :glis:Åhhh! Nå har det faktisk blitt så kaldt som 6 minusgrader ute hos oss!
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: En hyllest til snøen, hagen vår og en deilig lørdag! :glis:Så herlig. |
![]() |
![]() |
#5 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En hyllest til snøen, hagen vår og en deilig lørdag! :glis:
Men er det bare min gubbelurv som gjør "motstand" i husarbeidsituasjonen? Jobber alle dere andres menn så svetten spruter helt frivillig, med et smil og uten protester???
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: En hyllest til snøen, hagen vår og en deilig lørdag! :glis:
Lang foreldrepermisjon har vist seg å være ganske oppdragende. Og ei kone som har vært nesten totalinvalid i svangerskapet. |
![]() |
![]() |
|
|