|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Inspirert av pakkeåpnetrådenHvor mange gaver (ca) får ungene deres til jul? Jeg bare lurer siden noen snakker om at man må fordele gavene på flere dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenHvor mange pakker det er til hver varierer vel endel, noen ganger er det flere mindre ting og noen ganger er det store pakker og ikke så mange. Men hvis jeg skal tippe så er det vel en 15-20 pakker til hvert barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenMine får rundt 15 pakker hver (noen ganger flere om noen gir flere små pakker i steden for en)
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenIkke så mange, nei. Sneipen får av 6 personer, og ... jøss, det blir vel fort 10 pakker likevel, siden det ofte blir mer enn én av noen.
![]() |
#10 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenHar ikke peiling.Mann har stor familie som liker å gi gaver til turbo, sånn "gammel" tanter og onkler... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenHar store familier så det blir mange gaver men har ikke telt hvor mange han får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Helt konge
|
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenMed god hjelp fra min stooore familie får nok jentene ca 40 gaver hver. Det er mye, alt for mye! Det tar jo timer å åpne alle disse gavene, derfor har vi spredt gaveåpningen over hele dagen og flere dager). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenI forfjor husker jeg at eldstejenta fikk 63!
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert av pakkeåpnetrådenVi er ikke så stor familie,men likevel så blir det hvertfall 20 pakker på hver.De får vel 2 hver av meg og mannen.Så kjøper jeg en fra hver av søskene også.Så da blir det jo 5 til hver bare fra oss her.
![]() |
|
|