Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lamineringsmaskin

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 21:21   #1
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lamineringsmaskin

Min lærermamma ønsker seg lamineringsmaskin til bruk hjemme og på jobb. Jeg kan ingenting om lamineringsmaskiner, men skal bestille en til henne nå.
Noen som har tips?
Funnet denne prissammenlikningen.
Kan man også laminere A4 i en A3 maskin?

Vet dette er sent, men hun ga meg det ønsket for bare noen timer siden, ,så det blir at jeg bestiller maskina, og gir henne bildet.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:24   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lamineringsmaskin

Jeg har den i A4 og er veldig fornøyd. Og ja, du kan bruke A4 ark i en A3 maskin.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:33   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk for svar.
Jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe en A3, eller A4. .
Hvem av disse tre anbefaler du ? Du har med to eller fire valser? ( Ikke det at jeg vet hva en vals er. )

Ride si sapis ...
Gammel 23-12-08, 21:50   #4
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den øverste, den dekker i allefall mitt behov. Men det er sikkert ok å kunne justere i forhold til tykkelse. Nr tre er vel lik min bare A3 tror jeg.

Gammel 23-12-08, 22:46   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jo større og fænciere jo bedre. Lamineringsmaskin burde finnes i ethvert møblert hjem .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 22:58   #6
Anne C

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Lamineringsmaskin burde finnes i ethvert møblert hjem .

Ja det er jeg helt enig i!

Gammel 23-12-08, 22:58   #7
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har den billigste av de tre der, A4. Geniale maskinen...

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:09   #8
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Er veldig takknemlig for alle svar dette forstår jeg meg virkelig ikke på.
Jeg står mellom den store A3 maskinen, og den fænsi med 4 valser (hva nå enn det er).

Hater å skulle bestemme meg for noe jeg ikke har peiling på. :kontrollfreak:

Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 23-12-08 kl 23:15.
Gammel 23-12-08, 23:45   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har den billigste og den er billig, ja. Den takler bare tynne ark og holder på lamineringen dårlig ved bruk av det laminerte arket i ettertid. På jobb har vi en maskin som vi kan justere temperaturen på, og den holder på lamineringen mye bedre. Ville derfor gått for en maskin som kan justere temperaturen etter hvor tykt man laminerer.

Gammel 23-12-08, 23:48   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes de typene hvor man må ha et "omslagsark" når man laminerer er pesete. Omslagsarket har det med å forsvinne. Bedre å kunne kjøre plastlommen rett i maskinen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:57   #11
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Omslagsark hørtes tungvindt ut. Det har jeg aldri hørt om.

Gammel 24-12-08, 00:09   #12
Anne C

Standard

Jeg bruker ikke omslagsark på min. Har aldri hørt om det før.

Gammel 24-12-08, 02:17   #13
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Jeg har den billigste og den er billig, ja. Den takler bare tynne ark og holder på lamineringen dårlig ved bruk av det laminerte arket i ettertid. På jobb har vi en maskin som vi kan justere temperaturen på, og den holder på lamineringen mye bedre. Ville derfor gått for en maskin som kan justere temperaturen etter hvor tykt man laminerer.

Aldri hatt noe problem med min jeg. Tar fint pappark også den...
Og holder seg kjempefint lenge etterpå også. har ikke det med hvilken type sånn plastark man bruker da trur du?Eller kvaliteten på limet?Ikke vet jeg...

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.