|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjott
|
![]() LamineringsmaskinMin lærermamma ønsker seg lamineringsmaskin til bruk hjemme og på jobb. Jeg kan ingenting om lamineringsmaskiner, men skal bestille en til henne nå.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LamineringsmaskinJeg har den i A4 og er veldig fornøyd. Og ja, du kan bruke A4 ark i en A3 maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: LamineringsmaskinJeg har den øverste, den dekker i allefall mitt behov. Men det er sikkert ok å kunne justere i forhold til tykkelse. Nr tre er vel lik min bare A3 tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
![]() Sv: LamineringsmaskinJeg har den billigste av de tre der, A4. Geniale maskinen...
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fjott
|
![]() Sv: LamineringsmaskinEr veldig takknemlig for alle svar dette forstår jeg meg virkelig ikke på.
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 23-12-08 kl 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: LamineringsmaskinJeg har den billigste og den er billig, ja. Den takler bare tynne ark og holder på lamineringen dårlig ved bruk av det laminerte arket i ettertid. På jobb har vi en maskin som vi kan justere temperaturen på, og den holder på lamineringen mye bedre. Ville derfor gått for en maskin som kan justere temperaturen etter hvor tykt man laminerer.
![]() |
#11 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: LamineringsmaskinOmslagsark hørtes tungvindt ut. Det har jeg aldri hørt om.
![]() |
#12 |
![]() Sv: LamineringsmaskinJeg bruker ikke omslagsark på min. Har aldri hørt om det før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
![]() Sv: Lamineringsmaskin
Aldri hatt noe problem med min jeg. Tar fint pappark også den...
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|