|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
seru
|
![]() Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Skal bursdag til svigermor i morgen, ingen runddag eller noe, men hun inviterer alltid til kaffe og kake i anledning dagen. Jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne passende gave til mennesker på 30+, så i bursdagsgave fra oss tenkte jeg å gi et armbånd som grynet hadde tredd og en boks med pepperkaker som vi lagde i dag. Synes dere det holder mål? |
![]() |
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Det var jo en koselig gave, da. Alt hjemmelaget. Men jeg hadde nok hatt med noe mer, ikke så mye, men kanskje noen blomster i tillegg. Eller litt eksklusiv kaffe. |
![]() |
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Synes det var en koselig gave. |
![]() |
![]() |
#7 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Hvordan er svigermoren din når det kommer til gaver og bursdag? |
![]() |
![]() |
#8 |
seru
|
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?
Uff, det var det da... Burde kanskje nevnt at hun (i mine øyne) har fullstendig hang up på alt som har med gaver å gjøre... Men samtidig er det jo greit å få tilbakemelding på hva som er ok å gi sånn "normalt" sett! |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Koselig gave,men jeg hadde nok også gitt noe ved siden av,en blomst feks.
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Det er selvsagt helt greit, og hyggelig også, men siden du tydeligvis er usikker, så sier jeg hvordan jeg tenker: En boks av kakene vi lagde i går, og et armbånd barnet har laget, er ting jeg antagelig ville tatt med uansett, hvis vi ble bedt på kaffe. Så dersom det var bursdag, ville jeg tatt med noe mer "bursdagsaktig" i tillegg. En blomst er helt kurant da, det trenger ikke være noe mer enn det.
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Jeg tenker det samme som Skilpadda, og ville nok tatt med en blomst eller innpakket gave av ett eller annet slag i tillegg. |
![]() |
![]() |
#12 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Jeg er sånn som bryr meg om bursdager. Jeg passer på å følge opp andres bursdager og jeg setter pris på at andre følger opp min (dessverre omgir jeg meg stort sett med folk som ikke bryr seg om bursdager, så bursdagen min er egentlig en litt lei dag). |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Det er tanken som teller og jeg syns du har en kjempe fin tanke!
#18 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Jeg må bare tilføye at jeg synes ikke du mangler takt og tone... og tanken er koselig... men kanskje ikke personlig nok for en som liker å bli overrasket med treffende gaver (om det er sånn hun er). |
![]() |
![]() |
#19 |
seru
|
Hmmm - hun er i grunnen ikke sånn heller... Hun er mer typen som spør og graver hva jeg (for eksempel) ønsker meg i ukesvis i forveien, for så å gi meg noe helt annet, som "kan byttes, altså!" (Og som regel blir det nettopp det...) Spennende å lese innspillene her! |
![]() |
![]() |
#20 |
Stadig underveis
Kanskje svigermoren din vil være helt sikker på at du ikke blir gledelig overrasket |
![]() |
![]() |
|
|