Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sengetips anyone?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 00:01   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sengetips anyone?

Mannen sa akkurat at vi burde kjøpe oss en seng med plass til oppbevaring under, så jeg må smi mens jernet er varmt.

Har nå vært inne på ikea, bohus, skeidar og living sine nettsider, og jeg finner ikkenoe umiddelbart som jeg liker. Noen som har forslag til andre steder jeg bør kikke?

Vil ha en enkel, men solid, seng som ikke knirker. Det må være plass til oppbevaringsskuffer under. Farger som er aktuelle er sort, hvit, grå. Stilen på soverommet er noe slikt minus stålpersiennene, de trengte vi ikke.

Tips?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 00:06   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetips anyone?

Oppbevaring under?
Da blir det jo plass til støv og hybelkaniner og nok en plass å støvsuge!
Nei, takke seg til kontinentalen.

Jeg kan desverre ikke hjelpe. Bare fjase ...

Gammel 16-12-08, 00:07   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Oppbevaring under?
Da blir det jo plass til støv og hybelkaniner og nok en plass å støvsuge!
Nei, takke seg til kontinentalen.

Jeg kan desverre ikke hjelpe. Bare fjase ...

Jeg veit det, men vi har ikke nok oppbevaringsplass. Har kontinentalseng nå, så det skal nok noe til før vi bytter, og det skjer nok ikke før vi finner en skikkelig fin seng.

minibolle mai 2012
Gammel 16-12-08, 00:57   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Beklager, jeg gikk visst feil (Så ikke hvilket underforum du hadde lagt tråden på)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 00:57   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:ikke fjas, ikke fjas, ikke fjas:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 01:00   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg har flere sengetips men de færreste av dem passer under sengen.

:fjaser:

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 08:17   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Dette var en ganske håpløs trådtittel, eller?

minibolle mai 2012
Gammel 16-12-08, 13:35   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hva med å lage en? Vi har brukt skap fra IKEA som vi har snekret ramme over, og deretter lagt rammemadrass på toppen av.

Gammel 16-12-08, 13:58   #9
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sengetips. Smi mens jernet er varmt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 17:52   #10
Leasy
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Leasy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Hva med å lage en? Vi har brukt skap fra IKEA som vi har snekret ramme over, og deretter lagt rammemadrass på toppen av.

Lyst til å utdype denne litt...? Hørtes smart ut, men jeg klarer ikke helt p se det for meg
Bilde..?

Leasy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 18:09   #11
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min har bygget selv. Han har kjøpt lave kjøkkenskap (usikker, men tror kanskje det er slike skap man har over kjøleskap) og så har han lagt en plate over som madrassen ligger på. Platen er litt større enn skapene så man ser dem ikke så godt, men de gir mye plass.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:08   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker best helt enkle. Gjerne rammemadrass.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 20:12   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:ikke fjas, ikke fjas, ikke fjas:

Må holde meg hardt for munnen jeg også.

Gammel 16-12-08, 21:05   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Vil gjerne høre litt mer om hjemmesnekringa ja. Bilder?

minibolle mai 2012
Gammel 16-12-08, 21:10   #15
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vil gjerne høre litt mer om hjemmesnekringa ja. Bilder?

Ja, kanskje det, jeg har bare problemer med å få overført bilder til min pc av ukjent grunn. Minn meg om jeg ikke har lagt inn om noen dager.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 17:49   #16
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, kanskje det, jeg har bare problemer med å få overført bilder til min pc av ukjent grunn. Minn meg om jeg ikke har lagt inn om noen dager.

Minn minn

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.