|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sengetips anyone?Mannen sa akkurat at vi burde kjøpe oss en seng med plass til oppbevaring under, så jeg må smi mens jernet er varmt.
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sengetips anyone?Oppbevaring under?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sengetips anyone?
Jeg veit det, men vi har ikke nok oppbevaringsplass. Har kontinentalseng nå, så det skal nok noe til før vi bytter, og det skjer nok ikke før vi finner en skikkelig fin seng.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Sengetips anyone?Jeg har flere sengetips men de færreste av dem passer under sengen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sengetips anyone?Dette var en ganske håpløs trådtittel, eller?
![]() |
#9 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sengetips anyone?Sengetips. Smi mens jernet er varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sengetips anyone?Mannen min har bygget selv. Han har kjøpt lave kjøkkenskap (usikker, men tror kanskje det er slike skap man har over kjøleskap) og så har han lagt en plate over som madrassen ligger på. Platen er litt større enn skapene så man ser dem ikke så godt, men de gir mye plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sengetips anyone?Vil gjerne høre litt mer om hjemmesnekringa ja. Bilder?
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, kanskje det, jeg har bare problemer med å få overført bilder til min pc av ukjent grunn. Minn meg om jeg ikke har lagt inn om noen dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|